سومین سمینار فناوری های زیست محیطی در قشم برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39770
ساعت 11:53 دوشنبه 16 اسفند 1395
مدير پروژه جايكا در قشم و مديركل برنامه ريزی و بودجه از برگزاری سومین سمینار فناوری های زیست محیطی در جزیره قشم با همکاری تیم پروژه اکوآیلند و سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، سعید بنی عامریان روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این مراسم بیان کرد: یکی از سخنرانان این همایش «هیرویوکی ماتسودا» استاد دانشگاه ملی یوکوهاما  ژاپن است که مقاله ای درباره مدیریت پایدار و ژئوپارک های بین المللی و توسعه شبکه ژئوپارک های ایرانی ارائه داد.

وی ادامه داد: سخنران بعدی «کیچیرو تاکادرا» مشاوره پروژه های گردشگری جایکا از ژاپن بود  که در مورد بازاریابی و ترویج گردشگری برای دست یابی به صنعت گردشگری پایدار سخنرانی کرد.

به گفته بنی عامریان «علیرضا امری کاظمی» عضو شورای ژئوپارک های جهانی یونسکو و مشاور ارشد ژئوپارک قشم چالش ها و راهکارهای گسترش ژئوپارک ها در ایران را بررسی و ظرفیت های کشور را در این همایش معرفی کرد.

مدیر کل برنامه ریزی و بودجه سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: «مهدی پارسایی» استاد دانشگاه شیراز و پژوهشگر آزاد مقاله ای با عنوان ملاقات قشم از رهگذر فرهنگ و طبیعت ارائه داد.

سومین سمینار فناوری های زیست محیطی پانزدهم اسفندماه  از ساعت 8:40 تا 12:40 در مرکز بین المللی رشد قشم با هدف انتقال تجربیات ژاپن به حوزه محیط زیست، صنایع دستی و گردشگری جزیره قشم برگزار شد.

شناسه خبری: 39770

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو