راهیابی بانوان والیبالیست قشم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات استانی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39768
ساعت 11:44 دوشنبه 16 اسفند 1395
معاون اداره ورزش و جوانان و مربی تیم والیبال سازمان منطقه آزاد قشم از راهیابی بانوان والیبالیست قشم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش فرینا، فاطمه زینی گفت: مرحله نخست این مسابقات با حضور 9 تیم در دو گروه (الف) و (ب) به صورت دوره ای از نهم اسفند ماه و به مدت چهار روز در جزیره هرمز برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم بانوان منطقه آزاد قشم و رودان از گروه (الف) و بتن اندیشه سازان و آبفای بندر عباس هم از گروه (ب) به مرحله دوم این مسابقات که طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 17 و 18 اسفند در بندرعباس برگزار می شود، راه یافتند.

به گفته مربی تیم بانوان منطقه آزاد قشم، مرحله دوم به صورت ضربدری برگزار می شود که بانوان قشم روز سه شنبه با آبفای بندرعباس و بتن اندیشه سازان با رودان به مصاف هم می روند و در روز چهارشنبه برندگان این دیدارها برای مقام قهرمانی و بازندگان هم برای کسب مقام سوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه بانوان والیبالیست منطقه آزاد قشم چندین سال در سطح استان درخشش خوبی داشته اند، بیان داشت: کسب جواز ورود به لیگ دسته دو کشوری در سال های 93 و 94 هم از موفقیت های والیبالیست های این منطقه محسوب می شود.

به گفته زینی، بانوان والیبالیست قشم با حمایت سازمان منطقه آزاد موفق به کسب مقام قهرمانی در سال 93 و نایب قهرمانی در سال 94 شدند.

او یادآور شد: تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات با جذب نفرات برتر از استان های دیگر در این مسابقات حضور پیدا کردند و تنها تیم بانوان قشم بدون استفاده از نیروهای غیر بومی و تنها با اتکا به قدرت بازیکنان خود موفق به شکست حریفان و قرار گرفتن در چهار تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی شد.

بنا به این گزارش، مرحله اول لیگ برتر والیبال بانوان استان هرمزگان با حضور 9 تیم از بندر عباس، پارسیان، رودان، هرمز، خمیر و قشم از ۹ اسفند به مدت ۴ روز در جزیره هرمز با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت چهار تیم قشم، ابفای بندرعباس، رودان و بتن اندیشه سازان به مرحله بعدی راه یافتند.

شناسه خبری: 39768

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو