بررسی مشکلات پارک های علم و فناوری کشور در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39614
ساعت 16:32 دوشنبه 2 اسفند 1395
رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس گفت: مشکلات پارک های علم و فناوری کشور در نشست دو روزه 35 رئیس این مجموعه های علمی و مدیران مراکز رشد کشور در قشم بررسی می شود.

به گزارش فرینا، سید محمود رضا آقا میری افزود: به پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و روسای پارک های علم و فناوری کشور، قشم برای دومین سال متوالی میزبان این نشست مهم با حضور مسئولان بلند رتبه کشوری خواهد بود.

آقامیری گفت: روسای پارک های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (4 و 5 اسفند ماه) معضلات و چالش های مربوط به حوزه پارک ها را با هدف دسترسی به راه برون رفت از مشکلات بررسی خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه قرار است شماری از مسئولان کشوری و منطقه آزاد قشم در این همایش حضور داشته باشند، افزود: میهمانان ویژه این نشست مهم علمی، با دریافت مشکلات پیش روی شرکت های دانش بنیان به طور حتم برای رفع آن اقدام خواهند نمود.

رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس گفت: خروجی چهاردهمین نشست رئیسان پارک های علم و فناوری در قشم به افزایش میزان اعتبارات جاری و عمرانی این مراکز منجر شد و امید می رود نشست امسال هم تاثیر مهمی در روند اعتبارات این مراکز داشته باشد.

آقا میری افزود: با توجه به انجام پژوهش های بسیار مهم و ارزشمندی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه های علمی این مراکز انجام می شود، حمایت همه جانبه مسئولان از خدمات این مراکز دانش بنیان، زمینه را برای رقابت علمی ایران با سایر کشورهای پیشرفته جهان فراهم می کند.

بنا به این گزارش، 35 رئیس پارک های علم و فناوری به اتفاق مدیران مراکز رشد کشور در نشست دو روزه خود مشکلات شرکت های دانش بنیان را در پارک زیست فناوری خلیج فارس در منطقه آزاد قشم بررسی خواهند کرد.



شناسه خبری: 39614

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو