قشم صاحب سفر هوایی ارزان شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39481
ساعت 21:41 پنج‌شنبه 21 بهمن 1395
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین پرواز چارتری بوئینگ 737 به قشم، نوید بخش فراهم شدن سفرهای هوایی ارزان قیمت به این جزیره است.

به گزارش فرینا، فرزین حقدل پس از نشستن نخستین پرواز چارتری در فرودگاه بین المللی قشم، اعلام کرد: برای برقراری پروازهای چارتری در قشم از چندین ماه پیش مذاکراتی را با شرکت های مختلف هواپیمایی آغاز کردیم.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، ایجاد شرایط سفر ارزان قیمت هوایی به قشم با هدف افزایش جمعیت گردشگران و ارتقای سطح درآمد فعالان اقتصادی جزیره انجام شده است.

او با اعلام اینکه سفرهای چارتری مسیر های خارجی هم از سیاست های سازمان منطقه آزاد محسوب می شود، گفت: در آینده نزدیک  شاهد سفرهای هوایی چارتری بین قشم با دبی، عمان، استان گوانگ جو چین و چند کشور دیگر خواهیم بود.

حقدل با اعلام اینکه هواپیماهای مدرن 737 بوئینگ شرکت سپهران با کیفیت و شرایط استاندارد بین المللی موجب آرامش سفر و رضایت مسافران را در پی خواهند داشت، گفت: این هواپیماها دارای 120 صندلی عادی و 8 صندلی کلاس بازرگانی است.

بنا به این گزارش، نخستین پرواز چارتری به قشم توسط هواپیمای بوئینگ 737 با پرواز از فرودگاه شیراز در ساعت 14 و 10 دقیقه در فرودگاه قشم به زمین نشست و با استقبال و تشریفات ویژه  باحضور احمد رئیسی معاون فنی،عمرانی و فرزین حقدل معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و عبور از دالان آبی (واتر سلوت) مسافرین خود را در خاک جزیره قشم پیاده کرد و طبق برنامه ازقبل تعیین شده  ساعت 15 و 15 دقیقه نیز جزیره قشم را به همراه مسافران خود به مقصد شیراز ترک کرد.

شناسه خبری: 39481

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو