افتتاح چندین پروژه در منطقه آزاد انزلی در دهه فجر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39470
ساعت 14:10 پنج‌شنبه 21 بهمن 1395
درهشتمین روز از دهه مبارک فجر چندین پروژه عمران روستایی،آموزشی و فرهنگی با اعتبار معادل 15 میلیارد ریال در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

به گزارش فرینا، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، نمایندگان مجلس،مدیران استان و منطقه21 پروژه عمران روستایی، آموزشی و فرهنگی در منطقه آزاد انزلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

برای افتتاح این پروژه ها  معادل 15 میلیارد ریال از محل منابع داخلی سازمان  اعتبار صرف شده که 1.5 میلیارد ریال آن به پروژه های فرهنگی با عنوان بازسازی و نوسازی مدارس سطح منطقه  اختصاص یافته است.

لازم بذکر است  در راستای ارائه خدمات عمران روستایی بیش از 27 کیلومتر روکش آسفالت در معابر روستایی در سطح منطقه به بهره برداری رسید  و برای انجام روکش آسفالت روستایی اعتباری حدود هشت میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی سازمان منطقه آزاد انزلی هزینه شده است.

بهسازی پل خیابان امام خمینی روستای چپرپرد زمان و احداث رفوژ وسط جاده کیاشهر به لیجارکی ، پروژه های احداث رختکن زمین ورزشی و احداث مجموعه های تفریحی و ورزشی در روستاهای لیجارکی، فشتکه اول،  جفرود بالا و امیر بکنده با اعتبار پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال از دیگر پروژه های عمران روستایی منطقه آزاد انزلی است که در هشتمین روز دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

شناسه خبری: 39470

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو