خدمات عمرانی دولت تدبیر و امید به روستاهای جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39453
ساعت 12:30 چهارشنبه 20 بهمن 1395
عملیات آسفالت معابر هفت روستای غرب جزیره قشم در نهمین روز از ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد و فرمانداری شهرستان قشم افتتاح شد.

به گزارش فرینا، معابر روستاهای دیرستان، مِسن، گامبرون، گیاهدان، کوشه، سلخ و سهیلی در این طرح عمرانی با 16 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار دولتی آسفالت، سنگ فرش و جدول گذاری شد.

اعتبار مربوط به سنگ فرش و جدول گذاری پیاده روی روستای سهیلی با دو میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار به صورت مشترک وسهم 50 درصدی بین سازمان منطقه آزاد و دهیاری این روستا انجام شده است.

این پروژه های عمرانی با حضور حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری فرماندار این شهرستان و جمعی از معاونان و مدیران سازمان و ادارات و نهادها به صورت نمادین در روستای سهیلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

برای کل آسفالت معابر هفت روستای یاد شده بیش از 7 تن قیر مصرف شده و اعتبارات این اقدامات عمرانی تنها در روستای سهیلی به 3 میلیارد و 240 میلیون ریال رسیده است.

همزمان با سراسر ایران اسلامی در جزیره قشم هم با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد و فرمانداری شهرستان، طرح های مختلف عمرانی، خدماتی و صنعتی ویژه دهه فجر در جای جای جزیره قشم افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

شناسه خبری: 39453

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو