درمانگاه روستای 17 هزار نفری طبل قشم افتتاح شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39452
ساعت 12:14 چهارشنبه 20 بهمن 1395
درمانگاه روستای طبل با جمعیت 17 هزار نفری در نهمین روز از دهه مبارک فجر با 4 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استان هرمزگان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، با افتتاح این درمانگاه که در 320 متر زمین بنا و تجهیز شده است، خدمات بهداشت و درمان به مردم این روستا و دیگر روستاهای همجوار در بخش شهاب جزیره قشم ارائه خواهد شد.

در این مجموعه بهداشتی و درمانی که به آزمایشگاه، داروخانه، بخش تزریقات و پانسمان مجهز است، 3 پزشک عمومی، 3 ماما، 2 کارشناس حوزه بهداشت و درمان، 2 پرستار و یک نیروی آزمایشگاه به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می کنند و تا پایان امسال یک دندانپزک هم به مجموعه پزشکان این مرکز درمانی اضافه خواهد شد.

9 نیروی بهداشتی و درمانی این مجموعه با استقرار در واحدهای مسکونی این مرکز درمانی به طور شبانه روز آماده ارائه خدمات به بیماران هستند.

در مراسم افتتاح این طرح بهداشتی و درمانی در روستای طبل که داریا هفت خانه بهداشت می باشد، علاوه بر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و فرماندار این شهرستان، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد و رئیسان ادارات و نهادها هم حضور داشتند.

جزیره قشم در جنوب ایران همزمان با سراسر کشور طی ایام الله دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح های مختلف آموزشی، فرهنگی، صنعتی، اقتصادی و ورزشی است.

شناسه خبری: 39452

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو