افتتاح 21 پروژه با بیش از یکهزار میلیارد ریال در جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39414
ساعت 15:55 دوشنبه 18 بهمن 1395


21 پروژه عمرانی و خدماتی دولت تدبیر و امید در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با یک هزار و 4 میلیارد و 750 میلیون ریال در جزیره قشم افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، افتتاح 352 واحد خانه های طرح مهر، فاز اول گازرسانی شهر قشم به صورت نمادین در محل مسجد النبی (ص) به نمایندگی از طرح های گازرسانی، افتتاح ساختمان ثبت اسناد و زیرساخت های آب و فاضلاب خانه های مهر بخشی از طرح هایی است که با حضور معاون عمرانی استانداری هرمزگان در جزیره قشم افتتاح و به بهره برداری رسید.

چند پست فشار قوی و متوسط زمینی و هوایی، نخستین جایگاه سوخت CNG شهر درگهان، بهره بردرای از ساختمان اداری پلیس راه، مسجد اسکله درگهان و بهره برداری از فاز اول آبرسانی به بخش شهاب جزیره قشم هم از دیگر طرح هایی بود که در آئین های ویژه دهه مبارک فجر در قشم افتتاح شد.

شایان ذکر است در جریان افتتاح 21 طرح عمرانی و خدماتی دولت تدبیر و امید در جزیره قشم به عنوان بخشی از 50 پروژه آماده شده ایام دهه مبارک فجر، عباس شیرخانلو معاون عمرانی استانداری هرمزگان،احمد رییسی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، آرش رضایی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، پارسا پروین مدیرعامل شرکت گاز استان، محمد ذاکری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسئولان و مدیران ادارت و نهادهای این شهرستان هم حضور داشتند.

سازمان منطقه آزاد قشم هم به نوبه خود با واگذاری دو هکتار زمین رایگان و ساخت اداره ثبت اسناد قشم و همچنین واگذاری زمین رایگان برای خانه های طرح مهر و ساختمان پلیس راه به طرح های دولت در این منطقه کمک کرده است.

شهرستان قشم شامل جزایر قشم، هرمز، لارک و هنگام با بیش از 120 هزار نفر جمعیت در جنوب ایران واقع شده است.

شناسه خبری: 39414

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو