نگاه ویژه به مسایل ایمنی در ساخت و سازها

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39285
ساعت 22:53 پنج‌شنبه 7 بهمن 1395
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم بزرگداشت حادثه پلاسکو تهران در منطقه آزاد انزلی تاکید کرد: باید نگاه ویژه ای به مسائل ایمنی در ساخت و سازها داشت.

به گزارش فرینا، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با مدیریت و پرسنل آتش نشانی منطقه یاد و خاطره آتش نشانان شهید حادثه ساختمان پلاسکو تهران را گرامی داشت.

در این دیدار که اعضای شورای معاونین و مدیران سازمان نیز حضور داشتند مهندس مسرور به تشریح نقش فرهنگ سازی برای توجه به مسائل ایمنی پرداختند  و با مقایسه این موضوع در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ، اهمیت رعایت  مسائل ایمنی در ساخت و سازها را مورد تاکید قرار دادند و اظهار داشتند: حادثه  ساختمان پلاسکو تهران و آتش سوزی برج طاووس نشان میدهد که همواره اینگونه حوادث در کمین مجتمع هاست و بایستی  قبل از ایجاد و بروز حادثه تمهیدات لازم صورت پذیرد تا شاهد حوادث و اتفاقات بعدی نباشیم.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مجددا با یادآوری رشادتهای مجموعه پرسنل آتش نشانی منطقه در اطفای حریق مجتمع مسکونی طاووس ضمن طلب مغفرت برای آتش نشانان شهید حادثه ساختمان پلاسکو تهران ، برای خانواده های این عزیزان نیز صبر جمیل از خداوند منان مسئلت نمودند.

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو