منطقه آزاد قشم با دو طرح مهم به استقبال دهه مبارک فجر می رود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39271
ساعت 14:54 چهارشنبه 6 بهمن 1395
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از بهره برداری و عملیات اجرایی دو طرح مهم در آستانه ویژه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در قشم خبر داد.

به گزارش فرينا، مرتضی شیخ زاده با اعلام اين خبر گفت: طرح عظیم سوخت رسانی به کشتی های عبوری در خلیج فارس با 850 میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم هفتم بهمن ماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح خواهد شد.

شيخ زاده افزود: عملیات اجرایی ساختمان دفاتر سرمایه گذاری اتاق های بازرگانی سراسر کشور در شهر قشم هم روز پنجشنبه با حضور غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از رئیسان اتاق های بازرگانی کشور و مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم کلنگ زنی می شود.

وي با اعلام اینکه طرح های مختلفی در ایام الله دهه مبارک فجر در قشم به بهره برداری می رسد، گفت: افتتاح  و عملیات اجرایی این دو طرح در آستانه دهه مبارک فجر نشان از برنامه ریزی دقیق فعالیت های اقتصادی در این منطقه دارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با بهره برداری از طرح سوخت رسانی شرکت ستاره قشم و اجرایی شدن عملیات سوخت رسانی به بیش از 14 هزار شناور عبوری در خلیج فارس به عنوان یکی از چند طرح عظیم حوزه صنعت نفت، گاز و انرژی در این منطقه، قشم به قطب مهم بانکرینگ جنوب کشور تبدیل می شود.

شیخ زاده ادامه داد: ایجاد ساختمان دفاتر سرمایه گذاری اتاق های بازرگانی سراسر کشور در قشم نشان از موقعیت و نقش و جایگاه این منطقه در مبادلات اقتصادی دارد که براساس سیاستگذاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ترسیم شده توسط مقام عظمای ولایت با جدیت دنبال می شود.

جزیره قشم با یکهزار  و 500 کیلومتر مربع وسعت با داشتن ظرفیت های مختلف در حوزه نفت، گاز، انرژی، فولاد و صنایع دیگر به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب کشور قرار دارد.


شناسه خبری: 39271

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو