قشم میزبان مدیران کل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه 8 کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39171
ساعت 17:17 سه شنبه 28 دی 1395
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از چهارمین نشست مدیران کل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه هشت کشور در این جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مهدی موسوی اجاق روز سه شنبه با بیان این مطلب گفت: در این نشست یک روزه (چهارشنبه 29 دی ماه) مسائل و مشکلات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط شش تن از مدیران کل این ادارات بررسی خواهد شد.

وی از سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، منطقه آزاد اروند و منطقه آزاد قشم به عنوان شش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه هشت کشور نام برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به عنوان دبیر منطقه هشت، مسائل و مشکلات و نیازهای هر یک از این ادارات کل را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان وی با هدف حل و فصل مطرح خواهد کرد.

به گفته وی، این نشست یک روزه با حضور محمد مهدی احمدی مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

بنا به این گزارش، براساس قانون پنجم توسعه به جز چند وزارتخانه شامل اطلاعات، دفاع، کشور و ... بقیه وزارتخانه ها موظف به تفویض اختیارات خود به مدیرعامل مناطق آزاد هستند به همین دلیل با تفویض اختیارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه به عنوان اداره کل در قشم فعالیت می کند.

شناسه خبری: 39171

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو