برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سوغات در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39142
ساعت 12:20 يکشنبه 26 دی 1395


مدیر تشریفات و امور نمایشگاه های سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سوغات برای نخستین بار با حضور فعالان هنری و اقتصادی 17 استان کشور در قشم برگزار می شود.

 به گزارش فرینا، تورج امانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: هنرمندان 17 استان کشورمان از روز دوشنبه 27 دی ماه با پایان یافتن مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) به مدت شش روز صنایع دستی و سوغات معروف خود را در 57 غرفه این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

وی افزود: هنرمندان قشم هم طی این مدت صنایع دستی و سوغات جزیره را در 10 غرفه این نمایشگاه که در سالن نمایشگاه بین المللی قشم برپا می شود، به علاقمندان عرضه می کنند.

به گفته مدیر تشریفات و امور نمایشگاه های سازمان منطقه آزاد قشم، برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سوغات استان های مختلف کشورمان در قشم فرصت مناسبی است تا مردم نقاط مختلف ایران طی مدت برپایی این نمیاشگاه با فرهنگ، آداب، رسوم، صنایع دستی و سوغات یکدیگر آشنا شوند.

او ادامه داد: هنرمندانی از استان های خراسان رضوی، اصفهان، چهارمحال بختیاری، بوشهر، کرمان، هرمزگان، کرمانشاه، همدان و چند استان دیگر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

امانی با اعلام اینکه در این نمایشگاه دو چادرعشایری با هدف نشان دادن آئین زندگی و هنر عشایری هم برپا می شود، گفت: دو گروه موسیقی از خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری هم طی شش روز برپایی این نمایشگاه، هنر و ارزش های موسیقی استان های خود را به نمایش می گذارند.

بنا به این گزارش، نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سوغات در قشم با حضور هنرمندان 17 استان و جزیره قشم از 27 دی ماه تا دوم بهمن ماه به مدت 6 روز از ساعت 17 تا 23 در سالن نمایشگاه های بین المللی قشم دایر خواهد بود.

شناسه خبری: 39142

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو