تشکیل 19 کمیته برای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39139
ساعت 18:57 شنبه 25 دی 1395
رئیس ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در شهرستان قشم از تشکیل 19 کمیته با هدف برنامه ریزی برای جشن های 39 سالگی انقلاب اسلامی در قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام احمد غلامی روز شنبه در نشست اعضای ستاد دهه فجر شهرستان قشم در محل فرمانداری، گفت: ایمان به خدا، موحد بودن امام (ره) و رهبری خردمندانه سه ویژگی مهم انقلاب اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) با توکل به ذات احدیت و با هدایت مثال زدنی خود توانست حرکت نوینی در مبادلات سیاسی جهان با ایجاد انقلاب اسلامی ایجاد کند.

به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم، دهه مبارک فجر یادآور موفقیت حرکت مردم مسلمانی است که با هدایت حضرت امام خمینی (ره) توانست نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه را جایگزین حکومت شاهنشاهی کند تا مردم به صورت مستقیم در تصمیم گیری ها نقش آفرینی نمایند.

او گفت: امروز وظیفه سنگینی برای انتقال ارزش های اسلامی به نسل جوان و نوجوان کشور بر عهده همه ماست و باید از هر فرصتی برای تبیین موفقیت های نظام به آینده سازان کشور بهره ببریم و اجازه ندهیم دشمنان با شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی ارزش های نظام را زیر سوال ببرند.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: کشورهای استکباری از ابتدای پیروزی انقلاب اقدامات مختلفی را برای شکست انقلاب به ویژه با ایجاد جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم های گسترده و طولانی، فشارهای سیاسی و توطئه های مختلف به کار گرفتند.

وی ادامه داد: در نهایت دنیا به این واقعیت پی برد که برای تصمیمات منطقه ای حتما باید مسائل با حضور ایران حل و فصل شود و این نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: ایران در شرایط حاضر به نقطه ای از قدرت رسیده که با حضور کشورهایی همچون روسیه، ترکیه و سوریه برای حل مشکلی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و چند کشور عربی برای سوریه ایجاد کرده اند تصمصم گیری می کند.

هاشمی یک چهره جهانی بود
او از هاشمی رفسنجانی (ره) به عنوان یک چهره جهانی نام برد که پس از ارتحالش مسئولان بیش از 56 کشور جهان برای او پیام تسلیت دادند.

غلامی گفت: مردم ایران هم که پیوسته قدردان خدمتگزاران نظام بوده اند در این مصیبت عظمی با حضور چند میلیونی خود از شخصیت بزرگمرد انقلاب تجلیل کردند.

مردم شهرستان قشم به عنوان پیشگامان جشن های ملی و مذهبی در این منطقه با نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر خود را برای مشارکت در برپایی جشن های این ایام مبارک آماده می کنند و مسئولان هم با ارائه برنامه ها در کنار مردم در این مراسم حضور خواهند داشت. 

شناسه خبری: 39139

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو