آيت الله هاشمی سفیر و فرمانده صلح بود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39109
ساعت 14:40 چهارشنبه 22 دی 1395
استاندار هرمزگان گفت: سرتاسر زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) قبل و بعد از انقلاب مالامال از تلاش، خدمت و از خودگذشتگی بود و از او می توان به عنوان سفیر و فرمانده صلح و دوستی نام برد.

به گزارش فرينا، جاسم جادری در آیین ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) در مسجدالنبی (ص) شهر قشم، افزود: آيت الله هاشمی جریان فکری قوی در کشور ایجاد کرد که با رفتنش هم این راه ادامه خواهد داشت.

جادری گفت: تفکرات آيت الله هاشمی مهمترین دلیل برای ثبات کشور بود و با اندیشه های خود موازنه مثبتی را در داخل کشور و در حوزه سیاست خارجی ایجاد کرده بود و به طور حتم به مرور به اثرات فقدان این شخصیت پی خواهیم برد.

وي افزود: او مقتدای خود را امام امت (ره) قرار داده بود و قبل از امام هم امیر کبیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده بود و گفتمان اعتدال را مهمترین عنصر برای موفقیت نظام می دانست.

استاندار هرمزگان گفت: آيت الله هاشمی متعلق به یک گروه، حزب، جریان و دسته نبود بلکه الگویی برای همه تشکیلات بود و مردم قدر شناس کشورمان هم در سوگ ارتحال ایشان سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: آيت الله هاشمی تکیه گاه مهمی برای نظام بود و در صحنه های حساس کشور با راهکارهای مدبرانه اش مشکلات را از سر راه بر می داشت.

جادری گفت: فکر و اندیشه آيت الله هاشمی سرلوحه کار ما خواهد بود و اگر خودش رییس جمهور نیست اما رییس جمهور مورد اعتماد او را در کشور داریم و اگر خودش در مجلس نیست نمایندگان همفکرش در مجلس حضور دارند.



شناسه خبری: 39109

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو