انتصاب مشاور هماهنگي امور مناطق ويژه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/3888
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
طي حکمي از سوي حميد بقايي، دبير شوراي هماهنگي مناطق آزاد تجاري صنعتي و ويژه اقتصادي ، جعفر آهنگران، به عنوان مشاور هماهنگي امور مناطق ويژه منصوب شد.

به گزارش بنا ( bena) اين انتصاب به منظور توجه بيشتر مرکز امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي به مسائل مناطق ويژه و اتخاذ تدابيري براي آنها انجام شده است.

در حکم دبير شوراي هماهنگي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي خطاب به جعفر آهنگران آمده است:نظر به سوابق، تجربيات و خدمات ارجمند جنابعالي بموجب اين ابلاغ به عنوان " مشاور هماهنگي امور مناطق ويژه" منصوب مي شويد.

بقايي در ادامه تاکيد کرد: اهميت تحقق اهداف پيش بيني شده براي مناطق و ويژه اقتصادي در توسعه اقتصادي جمهوري اسلامي ايران و تلاش روز افزون براي توسعه صادرات غيرنفتي، انتقال دانش و فناوري و جلب سرمايه هاي خارجي از طريق مناطق ياد شده، ضرورت برنامه ريزي منسجم تر، انجام هماهنگي هاي لازم بين مناطق با ساير نهادها و سازمانها و نيز پيگيري سياستهاي شوراي هماهنگي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي را بيش از پيش نمايان مي سازد.

در خاتمه اين اين حکم آمده است: اميداورم با استعانت از خداوند متعال و در سايه توجهات حضرت ولي عضر(عج) و بهره گيري از توانمندي هاي موجود در مناطق ويژه و تعامل با مديران عامل محترم سازمان هاي مناطق در انجام وظايف محوله موفق و مويد باشيد.

.202

شناسه خبری: 3888

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو