فروش بسته هاي سفر و توزيع اقلام تبليغات گردشگري ايران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/3847
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
ششمين نمايشگاه بين‌المللي تورهاي خروجيCOTTM 2010 چين که 8 ارديبهشت‌ماه با حضور بيش از 60 کشور از جمله جمهوري اسلامي ايران در شهر پکن گشايش يافته بود، به کار خود پايان داد.

به گزارش بنا (bena) به نقل از اداره کل روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، در اين نمايشگاه، بيش از 180 کمپاني بزرگ گردشگري جهان همچون آژانس‌هاي مسافرتي، خطوط هواپيمايي، خطوط کشتيراني و کروز، مراکز آب درماني، برگزار کنندگان سفرهاي بين المللي ماجراجويي، رسانه‌هاي مسافرتي و بيمه هاي مسافرتي، هتل‌ها و هتل‌هاي زنجيره اي و توراپراتورهاي داخلي، ظرفيت هاي خود و آخرين خدمات گردشگري را به نمايش گذاشتند.

مدير عامل شرکت نمايشگاه‌هاي ميراث فرهنگي و گردشگري ايران در همين خصوص اعلام کرد: جمهوري اسلامي ايران به همراه 11 شرکت کننده از بخش خصوصي و نيز مناطق آزاد اروند و انزلي سيماي زيبايي از گردشگري خود را در انظار نمايندگان عالي صنعت جهانگردي جهان قرار داد.

محمد حسين برزين با اشاره به مذاکرات دوجانبه بخش خصوصي ايران با همتايان جهاني خود در خصوص فروش بسته هاي سفر و انعقاد قراردادهاي توريستي افزود: در اين نمايشگاه که از حرفه‌اي ترين و مشهورترين نمايشگاه هاي يکپارچه صنايع وابسته به گردشگري چين ارزيابي مي‌شود، بخش خصوصي تعاملات سازنده اي را با مگاتورها انجام داد که اميدواريم همپا با سياست هاي تبليغات گردشگري ايران در جنوب شرق آسيا، شاهد افزايش تورهاي ورودي از اين منطقه مهم گردشگرفرست جهان به ايران باشيم.

وي تصريح کرد: در طول برگزاري نمايشگاه گردشگري چين، اقلام فرهنگي و تبليغاتي ايران - از جمله کاتالوگ نفيس ايران که به زبان چيني منتشر شده بود - ميان دست اندرکاران گردشگري جهان توزيع شدند. هم‌چنين در گفتگو با خبرنگاران چيني و جهاني حاضر در نمايشگاه نيز تلاش کرديم تا توانمندي‌هاي موجود ايران در عرصه گردشگري نمايان شود.

برزين با اشاره به بازديد مقامات سفارت ايران در چين از غرفه ايران گفت: در سال جاري حضور قدرتمند ايران در نمايشگاه هاي گردشگري جهان و بازارهاي هدف گردشگري به روال گذشته در کنار هفته هاي فرهنگي ادامه خواهد يافت و اميدواريم که سال جاري در افزايش تورهاي ورودي نقطه عطفي محسوب شود.

بر اساس اين خبر، نمايشگاه بين المللي تورهاي خروجي COTTM 2010 تنها نمايشگاه تجارت متقابل و تورهاي خروجي در کشور چين است که هرساله به مدت سه روز در مرکز نمايشگاهي تجارت جهاني (China World Trade Center ) در شهر پکن برگزار مي‌شود. نمايشگاه تورهاي خروجي پکن که يک نمايشگاه صد درصد B2B و outbound است، براي ششمين سال متوالي از تاريخ 28 الي 30 آوريل در پکن برگزار شد. نمايشگاه گردشگري بين‌المللي COTTM مکاني مناسب جهت برگزاري مذاکره و ملاقات هاي حرفه اي با فعالان و متخصصين صنعت گردشگري بوده و محل مناسبي براي معرفي قراردادهاي تجاري جديد به بازار چين و آسيا محسوب مي‌شود. طي سال‌هاي اخير، چين با سرمايه گذاري و اتخاذ سياست‌هاي مناسب در عرصه صنعت گردشگري توانسته است عنوان چهارمين مقصد گردشگري جهان را از آن خود کند. در اين راستا سال 2009 ميلادي بيش از 60 ميليون گردشگر چيني به کشورهاي مختلف دنيا سفر کرده و 50 ميليون گردشگر خارجي در همين سال از چين ديدن کردند. کارشناسان اعتقاد دارند که شمار گردشگران چيني در سال 2020 به يکصد ميليون نفر خواهد رسيد و همين امر باعث شده تا ايران نيز در سياست هاي تبليغاتي و نمايشگاهي، بازار جنوب شرق آسيا از جمله چين را به عنوان يکي از بازارهاي مهم گردشگري خود تثبيت کند.

شناسه خبری: 3847

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو