رونق تولید و صنعت در منطقه آزاد ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/37787
ساعت 09:44 يکشنبه 4 مهر 1395
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رشد و توسعه و رونق تولید و صنعت در منطقه آزاد ارس می تواند مشکلات مربوط به بیکاری و اشتغال در استان آذربایجان شرقی را کاهش دهد.

سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرینا در خصوص بازدید اخیرش از منطقه آزاد ارس گفت: حدود 5 سال قبل به همراه اعضاء کمیسیون صنایع مجلس از این منطقه بازدید داشتم اما بازدید اخیر بنده از این منطقه نشان داد منطقه آزاد ارس تا چه حد به رشد، توسعه و تکامل اقتصادی رسیده است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جریان حمایت از تولیدکنندگان در ارس بسیار خوب مدیریت شده به طوریکه برخی واردکنندگانی که در منطقه آزاد ارس کالا یا مواد اولیه وارد می کردند در حال حاضر خودشان تولیدی یا کارخانه راه اندازی کرده اند.  

خدادادی تاکید کرد: منطقه آزاد ارس با توجه به وسعت و امکانات موجود می تواند بیشتر از این رشد کند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش خواهند کرد از توسعه و آبادانی در مناطق آزاد حمایت کنند.

وی افزود: به عنوان نماینده مردم، در هر جای این کشور توسعه و آبادانی می بینم خوشحال می شوم علاوه بر این اعتقاد دارم مناطق آزاد سهم بسزایی در این آبادانی و توسعه دارند.

 

 

شناسه خبری: 37787

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو