ارس نگين صنعت گردشگري کشور را معرفي مي کند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/3597
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در همايش تجليل از خادمان نوروزي ستاد تسهيلات سفر منطقه آزاد ارس با اشاره به تبديل شدن منطقه آزادارس به مقصد جديد گردشگري در کشور گفت: در سال جاري نگين صنعت گردشگري کشور را در منطقه آزاد ارس معرفي خواهيم کرد .

به گزارش بنا(bena)،عباس رنجبر ؛مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اعلام اين مطلب افزود: رضايتمندي 83درصدي، ورود بيش از يک ميليون و 275هزار مسافر نوروزي، تراز تجاري 43ميلياردتوماني و تبديل شدن به مقصد جديد گردشگري در کشور شاخص هاي عمده موفقيت ستاد تسهيلات سفر منطقه آزاد ارس در سالجاري هستند.

رنجبر با اشاره به اينکه مسووليت مديران سازمان با کسب اين رتبه دو چندان شده است ادامه داد: اين افتخار جديد در سايه همکاري مسوولين شهرستان و منطقه و مردم حاصل شده است و اين افتخار را به مردم منطقه تقديم مي کنم.

وي با تشريح بخشي از فعاليتهاي دوسالانه سازمان در حوزه هاي مختلف گفت: جذب اعتبارات عمراني در سال 85 و 86 از 500مليون تومان و 900ميليون تومان به 18ميلياردتومان در سال 87 و 36ميلياردتومان در سال گذشته رسيد که نشانگر برنامه ريزي دقيق و توسعه پرشتاب اين منطقه است.

وي همچنين اجراي بيش از 400برنامه فرهنگي، جذب سرمايه گذاري حدود 800ميليارد توماني در قالب بيش از 15طرح سرمايه گذاري، انعقاد بيش از 140ميلياردتومان قرارداد عمراني و آماده سازي بيش از 1200هکتار از اراضي کشاورزي دشت گلفرج را در حوزه استراتژيهاي برتر تدوين شده براي منطقه آزاد ارس موفقيت چشمگير براي اين منطقه عنوان کرد.

گفتني است ؛در اين مراسم از 100تن از کارکنان و مديران سازمان منطقه آزاد ارس و روساي ادارات شهرستان جلفا که در ستاد تسهيلات سفر منطقه آزاد ارس در ايام نوروز همکاري داشتند تجليل به عمل آمد.
205


شناسه خبری: 3597

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو