ایجاد شهرک‌های صنعتی در منطقه ویژه سلماس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35481
ساعت 17:12 چهارشنبه 14 بهمن 1394
رئیس صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: شهرک‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سلماس ایجاد می‌شود و با توجه به شرایط مستعد منطقه، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در سلماس حضور می‌یابند.

به گزارش فرينا، جعفر نوبخت با اشاره به اینکه شهرستان سلماس قطب ساخت درب‌های ایمنی ساختمان در کشور است افزود: در ایام دهه مبارکه فجر، واحد تولیدی درب ایمنی ساختمان با ظرفیت تولید ماهیانه سه هزار عدد در این شهرستان افتتاح می‌شود. نوبخت گفت: این واحد تولیدی در شهرک صنعتی سلماس افتتاح شده و برای هشت نفر به صورت مستقیم و 30 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود و در این باره 700 میلیون تومان نیز برای راه‌اندازی آن هزینه شده است.
وی از افتتاح سردخانه ذخیره‌سازی و نگهداری مواد غذایی در دمای بالای صفر درجه سانتیگراد خبر داد و افزود: در ایام دهه فجر این سردخانه با ظرفیت هزار تن با اشتغال 26 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم و سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومان در روستای"هفتوان" سلماس به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت سلماس با اشاره به ایجاد شهرک‌های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سلماس گفت: در این رابطه خوشبختانه با توجه به شرایط مستعد منطقه، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در سلماس حضور می‌یابند.
نوبخت گفت: فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی سلماس در 187 هکتار، فاز دوم در 200 و فاز سوم در 500 هکتار در این شهرستان افتتاح می‌شود.





شناسه خبری: 35481

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو