اجرای 115 پروژه عمرانی با 1260 میلیارد ریال در ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/35327
ساعت 08:47 شنبه 3 بهمن 1394
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس ضمن ارایه گزارش عملکرد،از اجرای 115 پروژه عمرانی در سالجاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، کریم صدیقیان گفت: از بین 115 پروژه 75 مورد انتقالی از سال 1393 بوده و 40 پروژه جدید تعریف و به مرحله اجرا رسیده است.

وی اضافه کرد: از مجموع پروژه های یاد شده 64 پروژه به اتمام رسیده است که از این بین 15 پروژه در حوزه برق، 31 پروژه انتقالی از سال قبل در حوزه عمرانی و 18 قرارداد جدید عمرانی در سالجاری با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال اجرا شده است.
صدیقیان مجموع سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در 115 پروژه حوزه معاونت فنی و عمرانی را یک هزار و 260 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: به غیر از پروژه های تمام شده 51 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 10 میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.
وی بودجه عمرانی سال 1394 ارس را یک هزار و دویست میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این بین 10 درصد بودجه عمرانی سازمان به پروژه های حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری اختصاص یافته است.

احداث بزرگترین پارک ساحلی کشور در ارس
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس از احداث بزرگترین پارک ساحلی کشور در حاشیه رودخانه ارس خبر داد.
کریم صدیقیان با بیان اینکه تاکنون سه و نیم هکتار از این پارک احداث شده و سه و نیم هکتار نیز در دست احداث است، بخشی نگری را مانع توسعه و آبادانی دانست و افزود: رویکرد اصلی پروژه های عمرانی ارس را تامین امنیت،نشاط و آرامش برای ارسوندان و گردشگران است و انتظار ما همراهی و همکاری همگانی است.
پروژه پارک ساحلی ارس سه کیلومتر در امتداد رودخانه ارس می باشد، و امیدواریم با اجرای این طرح بزرگ خدمات لازم برای گردشگران فراهم شود.
وی گفت: بنا به اظهارات مقامات کشور و کارشناسان، مسیر سه کیلومتری از کاروانسرای تاریخی خواجه نظر تا پل مرزی ایران و نخجوان،زیباترین ساحل ایران بوده و قابلیت جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم را دارد.


شناسه خبری: 35327

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو