افتتاح بزرگترین آب شیرین کن روستایی خلیج فارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/33967
ساعت 14:38 چهارشنبه 11 شهريور 1394
بزرگترین آب شیرین کن روستایی خلیج فارس با ظرفیت چهار هزار متر مکعب با حضور استاندار هرمزگان و ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو در روستای کووه ای جزیره قشم افتتاح شد.

به گزارش فرينا، قائم مقام وزیر نیرو در مراسم افتتاح این پروژه با بیان اینکه اجرای چنین طرح هایی پیام آور رفاه و بهداشت برای جامعه است، گفت: دولت با تمام توان و تلاش در مناطق مختلف به مردم خدمات ارائه می دهد که یکی از اولی ترین آنها آب است.
ستار محمودی افزود: دولت از طریق وزارت نیرو سالانه 20 میلیارد تومان صرف هزینه ما به تفاوت خرید آب از آب شیرین کن ها می کند که کار مهمی است.
محمودي گفت: با کمک استاندار هرمزگان و مقامات استانی تلاش می کنیم در سال های آینده کل روستاهای قشم را آبرسانی کنیم.
استاندار هرمزگان نیز در این مراسم، گفت: همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر جایگاهی به فکر مردم و در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند.
جاسم جادری افزود: تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی به تاسی از آموزه های دین مبین اسلام و براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم تلاش می کنند و مردم مستحق هرگونه خدمت رسانی هستند.
جادری با بیان اینکه دولت گرفتاری ها و مشکلات زیادی دارد و اعتبارات هم محدود است، افزود: وزارت نیرو همه تلاش خود را برای برخورداری مردم از امکانات آب و برق به کار گرفته است.
استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که هرکس میان شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند، دشمن شیعه و سنی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان هرمزگان مردم شیعه و سنی در کنار هم زندگی تاریخی و مسالمت آمیز داشته اند.




شناسه خبری: 33967

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو