گردشگري صنعتي هدف برنامه‌هاي نوروزي پارس جنوبي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/3245
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير منابع انساني مجتمع گاز پارس جنوبي گفت: آشنايي خانواده‌ها با شرايط منطقه و محيط کاري و نيز معرفي جاذبه‌ها و ظرفيت‌هاي گردشکري صنعتي و زيست محيطي عسلويه به مهمانان از اهداف برگزاري برنامه‌هاي نوروزي در اين مجتمع بوده است.

به گزارش بنا(bena)، محمد احمدي در تشريح برنامه‌هاي نوروزي شرکت مجتمع گاز پارس جنوبي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبي در ايام تعطيلات نوروز، برنامه‌هاي متنوعي را براي خانواده‌هاي کارکنان اين شرکت و ساير مهمانان نوروزي تدارک ديد و در مجموع رضايت بازديدکنندگان را فراهم کرد.

وي افزود: مهم‌ترين هدف از اجراي برنامه‌هاي نوروزي در حقيقت ايجاد نشاط کاري و افزايش رضايتمندي همکاران و خانواده‌هايشان در راستاي حفظ و نگهداشت نيروي انساني مجتمع بوده که به نظر مي‌رسد در دستيابي به اين هدف موفق بوديم.

مدير منابع انساني شرکت مجتمع گاز پارس جنوبي خاطرنشان کرد: افزايش تعامل بين اعضاي خانواده‌هاي پرسنل اقماري، آشنايي خانواده‌ها با شرايط منطقه و محيط کاري و نيز معرفي جاذبه‌ها و ظرفيت‌هاي گردشکري صنعتي و زيست محيطي عسلويه به مهمانان نيز از ديگر اهداف برگزاري برنامه‌هاي نوروزي در اين مجتمع بوده است.

احمدي اضافه کرد: از ابتداي تعطيلات نوروزي، استراحتگاه‌ها و مهمانسراهاي مجتمع گازي براي مهمانان در نظر گرفته شد که از 465 نفر پرسنل اقماري متاهل ساکن در استراحتگاه‌ها، در حدود 164 خانوار در مهمانسراي شيرينو و 30 خانوار نيز در استراحتگاه بيدخون اسکان يافتند و تمام خانواده‌ها نيز از خدمات و امکانات موجود رضايت کامل داشتند.

مدير منابع انساني مجتمع گازي عنوان داشت: کارگروه اجرايي برنامه‌هاي نوروزي اين مجتمع در اوايل بهمن ماه 88 راه‌اندازي شد و تشکيل جلسات متعدد به منظور ارتقاي کيفيت سرويس‌دهي و ارائه خدمات بهينه به همکاران از مهم‌ترين اهداف اين کارگروه بوده است.

احمدي همچنين به برخي از برنامه‌هاي نوروزي اين مجتمع اشاره کرد و گفت: اجراي برنامه‌هاي متنوع و شاد از قبيل برگزاري مسابقات ورزشي، جنگ هنري، بازديد از منطقه، گشت دريايي، سفر يک روزه به شيراز و گناوه و برگزاري نمايشگاه کتاب و... به منظور افزايش روحيه و شادابي کارمندان و خانواده‌هايشان از جمله برنامه‌هايي است که در تعطيلات برگزار شده است.

وي تصريح کرد: همچنين همکاران اناث مجرد ساکن در استراحتگاه‌ها نيز در يک برنامه يک‌ روزه در روز طبيعت (روز سيزده فروردين ماه) به منطقه خوش آب و هواي فيروزآباد، عزيمت کردند.

احمدي در ادامه از تمام دست‌اندرکاران کارگروه نوروزي مجتمع متشکل از خدمات رفاهي، روابط عمومي، حمل و نقل و مستغلات و حراست که در ارائه خدمات بهينه به مهمانان نوروزي تلاش کردند، قدرداني کرد و اظهار داشت: برنامه‌ريزي به منظور افزايش کيفيت سرويس‌دهي در نوروز سال‌هاي آينده از برنامه‌هاي مهم مديريت منابع انساني مجتمع براي رفاه کارکنان در سال جاري است.

شناسه خبری: 3245

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو