خدمات رسانی به مسافران، از بدو ورود به جزیره قشم آغاز می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/31797
ساعت 10:32 جمعه 29 اسفند 1393
رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خدمات رسانی به مسافران نوروزی از بدو ورود به جزیره توسط اپراتورهای تلفن همراه و راهنمایان گردشگری آغاز می شود.

به گزارش فرینا، محسن زارع پور ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز و گرامیداشت ایام فاطمیه بیان کرد: جلسات متعدد ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در چهار ماه گذشته برگزار شده و با هماهنگی های انجام گرفته، طبق وظایف محوله در 10 نقطه جزیره از جمله فرودگاه، اسکله های شهید ذاکری، لافت و نقاط پرتردد شهری، مراکز اطلاع رسانی ایجاد شده است.
وی ضمن تقدیر تشریح کرد: در هر یک از مراکز اطلاع رسانی و ساماندهی سفرهای نوروزی، چهار تن از کارشناسان گردشگری که مسلط به موقعیت جزیرههستند، به منظور هدایت و راهنمایی مسافران نوروزی مستقر شده اند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در این مراکز، بسته نیازمندی های گردشگرانشامل نقشه شهر، نقشه جزیره، کیسه زباله، تقویم و دعای سفر به صورت شبانه روزی ارائه می شود.
وی گفت: با حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، جناب آقای مومنی امسال برنامه های مدونی در حوزه های مختلف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی انجام گرفته و امید می رود با ادامه این روند، شاهاد افزایش کمی و کیفی خدمات به مسافران و رضایتمندی آنان در طول سفر باشیم.

اپراتورهای تلفن همراه، راهنمای مجازی مسافران جزیره می شوند
زارع پور همچنین از هماهنگی با اپراتورهای تلفن همراه به منظور ارائه خدمات گردشگری از بدو ورود به جزیره به مسافران خبر داد و افزود: تمامی اپراتورهای تلفن همراه، پس از ورود مسافران به جزیره، به آنان پیام ارسال می کنند و فهرست تمامی مراکز اقامتی، کمپینگ ها، هتل ها، اماکن تاریخی، طبیعی و گردشگری قشم و همچنین شماره تلفن های مورد نیاز و ضروری را در اختیار آنان قرار می دهد.
وی بیان داشت: در جریان این هماهنگی انجام شده، سرویس های مورد تقاضای گردشگران با پیامک به ایشان اطلاع داده می شود.

قشم، هر روز روی آنتن صدا و سیما
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه هماهنگی های لازم به منظور پوشش تلویزیونی و مستقیم روزانه مرکز صدا و سیمای خلیج فارس با قشم فراهم شده است، افزود: این ویژه برنامه ها از بیست و نهم اسفند تا چهاردهم فروردین 94 ادامه خواهد داشت تا اطلاع رسانی همگانی از این طریق نیز مهیا باشد.
وی ادامه داد: برنامه های متناسب با نوروز به ویژه در پنج روز نخست که مصادف با ایام فاطمیه است، در ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اجرا می شود.
زارع پور گفت: با هماهنگی به عمل آمده با خبرنگاران خبرگزاری ها، نشریات و صدا و سیمای قشم، استان هرمزگان و کشور پیش بینی می شود پوشش خبری خوبی را در در تمامی روزهای نخست سال داشته باشیم.

تبلیغات محیطی قشم ساماندهی شده است
رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد تسهیلات سفر قشم همچنین از ساماندهی تبلیغات محیطی خبر داد و اضافه کرد: به منظور هدایت صحیح مسافران، 30 نقطه از شهر نیز به منظور نصب تبلیغات محیطی انتخاب شده است.
وی ضمن تشکر از همکاران ستاد تسهیلات نوروزی قشم، بیان کرد: با تدابیر اتخاذ شده از سوی مدیرعامل سازمان و مهمان نوازی مردم خونگرم و مهربان قشم، پیش بینی می شود امسال روند روبه رشدی را در بخش های اطلاع رسانی و کیفیت بخشی به سفر مسافران را در پیش داشته باشیم.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: جاذبه های گردشگری اماکن طبیعی و گردشگری جزیره قشم از جمله دره ستاره ها، تنگه چاهکوه، جزیره هرمز، خلیج دلفین ها، جنگل های حرا و لاکپشت های پوزه عقابی از جمله ویژگی های منحصر به فرد جزیره قشم است که سالانه میلیونها گردشگر را به خود جذب می کند.




شناسه خبری: 31797

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو