سواحل چابهار گردشگران را فرا می‌خواند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/31512
ساعت 13:22 يکشنبه 3 اسفند 1393
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات نوروز قرار داریم، سواحل چابهار و کنارک گردشگران را به سوی خود فرا می‌خواند.

به گزارش فرینا، یعقوب جدگال در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اقلیم و شرایط مناسب آب و هوایی چابهار به عنوان مقصد گردشگری و سفرهای نوروزی هموطنان به این منطقه، در ایام نوروز ستاد دائمی تسهیلات سفر در حال فراهم کردن مقدمات حضور و پذیرش و ارایه خدمات به میهمانان و مسافران است.
وی با بیان اینکه شهرستان چابهار هر ساله با جاذبه‌های طبیعی گردشگری، بناهای تاریخی و جاذبه‌های بکر و سواحل زیبا میزبان خیل عظیمی از گردشگران از تمام مناطق کشور است، گفت: سواحل صخره‌ای، تالاب لیپار، منطقه آزاد، بناهای تاریخی مختلف و سواحل بی‌نظیر و بکر به ویژه در کنارک آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.
وی بیان کرد: چابهار هرساله در ایام تعطیلات به ویژه در نوروز بیشترین میزان مسافر نوروزی را در استان به سمت خود جلب می‌کند و امیدواریم نوروز 94 نیز شاهد حضور گردشگران در کنار مردم مهمانواز و خونگرم چابهار و کنارک باشیم.
جدگال ادامه داد: پدیده گلفشان و جنگل‌های حرا نیز از جاذبه‌های دیدنی این منطقه است که امیدوارم هموطنان لذت تماشای این ظرفیت‌های خدادادی را از دست ندهند.




شناسه خبری: 31512

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو