تاثيرهدفمند کردن يارانه ها بر توسعه صادرات منطقه ويژه يزد

به گفته مدير منطقه ويژه اقتصادي يزد، هدفمند کردن يارانه ها اختلاف هزينه ها را در آينده اي نه چندان دور فاحش و توسعه صادرات را افزايش خواهد داد.
مجيد حسن پور دهنوي مدير منطقه ويژه اقتصادي يزد با بيان اين مطلب به خبرنگار بنا (bena)، گفت:کافي بودن تعهد شرکت راه آهن جمهوري اسلامي ايران، پايين بودن هزينه هاي حمل و نقل و بيمه ريلي، انتقال سريع و مطمئن کالاهاي تجاري به مقصد مورد نظر از جمله فاکتورهاي مهمي است که منجر به توسعه صادرات در منطقه ويژه اقتصادي يزد مي شود.

وي به ديگر عوامل موثر در امر توسعه صادرات در استان يزد و منطقه ويژه اين استان پرداخت و ادامه داد: حمل و نقل مقادير زيادي از کالا در يک نوبت، انجام يک بار تخيله و بارگيري در منطقه ويژه به جهت حضور گمرک در محل و در نهايت وجود انبارهاي عمومي و بخش خصوصي در منطقه به همراه حضور شرکت هاي بزرگ حمل و نقل کالا نظير کاوه، تايدواتر و انبارهاي عمومي منجر به کاهش هزينه هاي محصولات صادراتي استان يزد و در کنار آن رونق و توسعه بخش صادرات منطقه ويژه اقتصادي يزد خواهد شد.

به گفته وي، کاهش هزينه هاي محصولات صادراتي و کالاهاي وارداتي تجاري و صنعتي استان يزد منجر به به توسعه صادراتي منطقه ويژه اقتصادي يزد شده است.
203
امتیاز به خبر :