کرسی های تلاوت قران در کیش ادامه می یابد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29906
ساعت 13:36 چهارشنبه 1 مرداد 1393
مدیر فرهنگی و آموزشی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش از تداوم برنامه های کرسی تلاوت قران کریم به مناسبت های مختلف و دست کم یک جلسه در ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رحیم خاکی قاری بین المللی کشورمان، محمد مهدی بیگی نفر نخست قرائت نوجوانان کشور و برادران سلیمانی پور از حافظان قرآن کریم شب گذشته در آخرین کرسی تلاوت قرآن کریم حضور داشتند که قرائت زیبای آنها با استقبال خوب حاضران همراه بود .
در این برنامه ها که به همت معاونت فرهنگی و اجتمای سازمان منطقه ازاد کیش برگزار شده بود گروه های باقرالعلوم و ذکر از گروه های برتر کشور در کنار تلاوت قرآن کریم، به اجرای تواشیح پرداختند.
اجرای آیات سوره یوسف ، اجرای مسابقه قرآنی برای بانوان و آقایان شرکت کننده ، پرسش سوالات قرآنی از حافظان قرآن توسط شرکت کنندگان دراین مراسم از بخش های دیگر این برنامه بود .
مدیر فرهنگی و آموزشی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه این برنامه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مورد برگزاری نخستین کرسی های تلاوت قران کریم اظهار داشت : هر شب یک قاری و یک گروه توشیح بین المللی و یک حافظ نوجوان و برخی شب ها نیز یک قاری نوجوان در برنامه حضورداشتند که به عنوان اولین تجربه با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد .
علیرضا فاطمیان پور در مورد تداوم این برنامه ها با اعلام برگزاری یک جلسه در ماه گفت : آنچه که در دستور کارداریم برای 31 مرداد ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) است ، هر ماه یک جلسه از این دست خواهیم داشت و بنا بر اقتضائات مناسبتی این برنامه ها ادامه خواهد داشت .
کرسی های تلاوت قرآن روزهای 26، 28، 30 و 31 تیر به مدت 4 شب با حضور محمدرضا پورزرگری، حسن رضاییان، رحیم خاکی، یوسف افراش و حمیدرضا احمدی وفا از قاریان بین المللی کشورمان و محمد مهدی بیگی نفر نخست قرائت نوجوانان کشور از ساعت 21 تا 24 در مسجد امام حسن (ع) برگزار شد.






شناسه خبری: 29906

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو