گشایش نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29854
ساعت 10:23 يکشنبه 29 تير 1393
همزمان با نوزدهمین روز ماه مبارک رمضان، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور نمایندگان کشورهای ترکیه، سوریه و لبنان، پنجشنبه 26 تیر در جزیره کیش گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مراسم گشایش این نمایشگاه با حضور علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کیش در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم برگزاری این نمایشگاه را فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر کودکان و خانواده ها با محصولات قرآنی دانست و گفت: محیط خوبی برای کیشوندان فراهم شده تا از کتاب های قرآنی و آخرین کتاب های منتشر شده در علوم دینی و نرم افزارهای مرتبط بهره مند شوتد. 
مونسان همچنین افزود: برگزاری این نمابشگاه فرصت مناسبی است برای معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان متولی کتابخانه ها و فرهنگسراهای کیش برای غنای علمی آنها است. 
وی در ادامه گفت: خوشبختانه پرداختن به موضوعات دینی در کیش بسیار پررنگ است و کیشوندان در ماه های محرم و رمضان نشان داده اند که مردمی دیندار هستند و به موضوعات دینی اهمیت ویژه ای می دهند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پاسخ به سوالی در خصوص برپایی نمایشگاه دائمی قرآن کریم در کیش گفت: با توجه به میزبانی مناسب کیش از همایش ها و رویدادهای علمی و فرهنگی بین المللی و توسعه گردشگری حلال و ورود گردشگران از کشورهای اسلامی، امکان برپایی این نمایشگاه وجود دارد.  
شایان ذکر است شرکت کنندگان در این نمایشگاه خدمات و محصولات خود در بخش های سبک زندگی اسلامی، حوزه قرآن، نشر الکترونیکی و نرم افزارها و صنایع دستی مرتبط با علوم قرآنی را درمعرض دید علاقمندان قرار داده اند.  
نمايشگاه بین المللی قرآن كريم تا چهارشنبه اول مرداد پذیرای علاقمندان به قرآن کریم است.









شناسه خبری: 29854

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو