کیش می تواند قطب درمان و سلامت کشور شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29851
ساعت 10:05 يکشنبه 29 تير 1393
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه جزیره دارای ظرفیت های بالا در حوزه سلامت و درمان است افزود: توجه به توسعه گردشگری سلامت در حوزه داخلی و کشورهای منطقه می تواند کیش را به قطب در مان و سلامت کشور تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، علی اصغر مونسان در حاشیه عیادت از بیماران بستری شده در بیمارستان فوق تخصصی کیش وضعیت توسعه ای بیمارستان و تجهیزات نصب شده در آن را خوب عنوان کرد و گفت : البته مواردی وجود دارد که نیازمند تکمیل است و باید به مرور زمان انجام بگیرد .
وی در مورد مهمترین برنامه در بحث توسعه گردشگری سلامت افزود : اقداماتی برای توسعه گردشگری انجام شده است ،اگر چه علاقه مندیم بخش خصوصی در این زمینه ورود کند و بیمارستان وظیفه حاکمیتی خود را انجام دهد اما به عنوان پایلوت کار را از این بیمارستان آغاز کردیم.
مونسان اظهار داشت : با پزشکانی به نام در این زمینه گفت وگو شده و تخت هایی را در اختیار آنها با هزینه های تمام شده قرار داده ایم که در راستای توسعه گردشگری فعالیت کنند.
وی یاد آور شد: در هفته های اخیر نشست های را با پزشکان بیمارستان شیراز داشتیم و قرار است تخت هایی را در این بیمارستان در اختیار پزشکان متخصص قرار دهیم ؛ امیدواریم کیش قطبی برای درمان و سلامت کشور بشود و خدمات به بیماران داخلی ارائه دهد و در آینده ای نزدیک به حوزه کشورهای منطقه نیز ورود کنیم.
مونسان تاکید کرد: گردشگری سلامت تنها در حوزه خارجی تعریف نمی شود و تصمیم داریم بیمارستان کیش در مرحله نخست میزبان بیماران از برخی استان ها و در مرحله بعد پذیرای بیمارانی از کشورهای حوزه خلیج فارس باشد که در گام نخست اقداماتی برای جذب بیماران کویتی انجام شده است.
مونسان درمورد جذب سرمایه از طریق توسعه گردشگری سلامت گفت : با هزینه منطقه ازاد بیمارستان در حال توسعه است ، قرار دادهای با گروه های خارجی بسته شده است که به ازای هر بیمار بیمارستان هزینه تمام شده خود را دریافت کند.
وی در این دیدار از مسوولان و کارکنان بخش های مختلف خواست تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات استاندارد در بیمارستان کیش و رسیدگی هرچه مطلوب تر به بیماران بکار گیرند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز خشنودی از تعداد کم بیماران بستری شده در بیمارستان کیش گفت: آرزوی ما بهبودی و شفای بیماران است و در این راه، از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد.




شناسه خبری: 29851

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو