تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29778
ساعت 12:01 يکشنبه 22 تير 1393
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام ورزشی در منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از فارس، سید مرتضی نعمت‌زاده اظهار کرد: تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام ورزشی در منطقه یکی از رویکردهای سازمان منطقه آزاد اروند به شمار می‌رود.
وی افزود: در همین راستا و به منظور استفاده بهینه از امکانات موجود منطقه در شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر بر آن شدیم تا پروژه‌های ورزشی نیمه کاره‌ای که برای اتمام آنها کار چندانی باقی نمانده و سریع‌تر راه اندازی می‌شوند را به بهره‌برداری برسانیم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: این مسئله علاوه بر برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدتی است که باید در بحث ورزش برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.
وی با بیان اینکه با مشکلات اجتماعی زیادی در سطح منطقه مواجه هستیم تصریح کرد: پرداختن به ورزش یکی از کلیدی‌ترین راه‌های کاهش مشکلات اجتماعی است.
نعمت‌زاده با تاکید بر تلاش در جهت سر و سامان دادن به وضعیت سلامت اجتماعی جامعه یادآور شد: این امر میسر نخواهد شد مگر آنکه ورزش وارد زندگی مردم شود.
وی از آمادگی دستگاه متبوع خود در جهت کمک به امر ورزش شهر خبر داد و گفت: ورزش هر چند که تاثیرگذار است اما باید در عرصه ملی و حتی بین‌المللی نیز پیام هم داشته باشد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: ورزش برای آنکه بتواند یک برند موفق باشد باید دارای پیام و محتوا باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از استعدادیابی در جهت تامین نیروی‌های زبده و توانمند مورد نیاز در منطقه به عنوان یک امر مهم نام برد و عنوان کرد: این امر با همراهی و همکاری هیئت‌های ورزشی در سطح منطقه با جدیت و به بهترین شکل ممکن دنبال می‌شود.
نعمت‌زاده با اشاره به بازدید دبیر کارگروه ورزش شورای عالی مناطق آزاد کشور از امکانات ورزشی اداره ورزش و جوانان آبادان اضافه کرد: به گفته دکتر شیری آبادان پتانسیل بالایی برای میزبانی مسابقات در سطح جهانی را دارد.
وی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در جهت ارتقای و احیای ورزش منطقه بکوشیم.




شناسه خبری: 29778

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو