اهدای 3000 جلد قرآن كریم جهت برپایی نمایشگاه قرآن در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29765
ساعت 15:17 شنبه 21 تير 1393
مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اهدای 3000 جلد قران کریم جهت برپایی پنجمین نمایشگاه قرآنی در قشم خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، حجت الاسلام علی ملانوری با بیان این مطلب گفت: 2500 جلد قرآن مجید از سوی خیرین و 500 جلد نیز توسط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به این نمایشگاه اهدا شده است.
حجت الاسلام ملانوري با اشاره به اهمیت برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآنی در قشم افزود: برپایی این نمایشگاه فرهنگی باید نقش و تاثیر و برکات فراوانی در فراگیری و عمل به آیات این کتاب آسمانی داشته باشد.
سرپرست معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پنجمین نمایشگاه قرآنی قشم، در دو بخش جشنواره و نمایشگاه و با حضور معتبرترین موسسات قرآنی کشور و با اجرای برنامه های متنوع قرآنی و آموزشی برگزار می شود.
مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اشاره به برنامه های ویژه این نمایشگاه اظهار داشت: برای نخستین بار هشت مسابقه قرآنی جهت برپایی این نمایشگاه طراحی شده و پوسترهای فراخوان هر کدام نیز چاپ و در کل جزیره قشم توزیع شده است.
وي غرفه ویژه شهدا را به عنوان یکی دیگر از برنامه های ویژه این نمایشگاه یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه همچنین عکس های آئینی، پوشش های سنتی بانوان جزیره قشم، اشعار قرآنی و صنایع دستی مرتبط با قرآن نیز به نمایش گذاشته می شود.
بنابراین گزارش؛ پنجمین نمایشگاه قرانی قشم از بیست و هشتم رمضان مصادف با چهارم مرداد ماه به مدت 10 شب در محل نمایشگاه بین المللی قشم با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، معاونت های فرهنگی و هنری، انجمن قرآن و عترت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از ادارات، موسسات و انجمن های تخصصی هنری مستقر درقشم و خارج از قشم همراه با ناشران حوزه علوم قرآنی و کتابفروشان تهران و چند تشکل، کانون، مجتمع های تجاری و رسانه ها توسط مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

 

 

 

 

شناسه خبری: 29765

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو