حمید فرخ نژاد مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29682
ساعت 10:27 دوشنبه 16 تير 1393
حمید فرخ نژاد، به عنوان مشاور هنری و سفیر امور انسان دوستانه منطقه آزاد اروند منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند طی حکمی، حمید فرخ نژاد، هنرمند سینما و تلویزیون کشور را به عنوان مشاور هنری و سفیر امور انسان دوستانه این سازمان  منصوب کرد.
در حکم اسماعیل زمانی، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند به حیم فرخ نژاد، آمده است:
منطقه آزاد اروند منبع سرشار و پایان ناپذیر نعمات الهی در ابعاد مادی، معنوی و انسانی به خصوص در بعد فرهنگی و هنری می باشد و بهره مندی از این منبع لایزال، نیازمند بسیج گسترده توان انسانی و  پتانسیل فرهنگی و هنری متعلق به این سرزمین و ریشه دوانده در اعماق این آب و خاک است.
در این راستا جنابعالی را که چهره شاخص هنری و فرزند برومند و وفادار و دلسوز این دیار هستید به عنوان مشاور هنری و سفیر امور انسان دوستانه سازمان منطقه آزاد اروند منصوب می کنم.
بدون شک حضور شما در منطقه می تواند در ارتقا، پویایی و شکوفایی هنر و هنرمندان این منطقه نقش بسزایی را ایفا نماید و راه تازه ای را به روی هنرمندان این سرزمین مقدس برای کسب جایگاه شایسته آنها در سطح ملی و جهانی بگشاید.
در ادامه این حکم آمده است: امیدواریم حضور شما در جهت تبدیل اروند به کانون بزرگ سینما در سطح خاورمیانه به ویژه در ژانر دفاع مقدس و شناساندن تاریخ مقاومت و فداکاری و حماسه آفرینی سلحشورانه مردم این منطقه نقش موثری را ایفا نمایید.

حمید فرخ نژاد، بازیگر، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما و تلویزیون ایرانی است که در کارنامه هنری خود فیلم های مطرحی همچون عروس آتش، ارتفاع پست، به رنگ ارغوان، چهار شنبه سوری و سریال حلقه گمشده  را دارد  اما امروز این منطقه شاهد حضور فرزند برومند و وفادار و دلسوز خود در عرصه و از جنسی دیگر است.




شناسه خبری: 29682

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو