توسعه و پیشرفت کیش مايه مباهات هر ايراني است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29677
ساعت 09:12 دوشنبه 16 تير 1393
حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی گفت: جزیره کیش آبروی نظام و مملکت است و سرعت پیشرفت این منطقه نشانه تلاش مسئولان نظام است.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در مراسمی که با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد حرکت شتابان چرخ های توسعه و آبادانی جزیره کیش را مایه مباهات هر ایرانی دانست .
وی افزود: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آبادانی این منطقه تلاش زیادی کرده اند و امروزه جزیره کیش می تواند به عنوان شناسنامه ارزشمندی از تاریخ 5 هزار ساله ملت شریف ایران اسلامی، آبروی نظام و مملکت را درعرصه بین المللی حفظ کند.
حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی با اشاره به اینکه نام کیش برای هر ایرانی، یادآور آبادانی و آرامش است گفت: این جزیره زیبا می تواند برای خانواده های مسلمان و هموطنانمان مکان رهایی از دغدغه های زندگی شهری و رسیدن به آرامش روحی باشد و این دستاورد ارزشمند را مدیون برنامه ریزی مدیران فرهیخته و  با درایت سازمان منطقه آزاد کیش هستیم.
وی به حضور اقوام مختلف ایران اسلامی در کیش اشاره کرد و برپایی شایسته مراسم و آئین های مذهبی در جزیره کیش را فرصت ارزشمندی برا ی معرفی فرهنگ اسلامی به گردشگران خارجی و کشورهای منطقه دانست.
حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در خصوص برگزاري مراسم افطاري در اين جزيره نيز افزود: برگزاری مراسم افطاری با حضور 3 هزار نفراز گردشگران و ساکنان کیش تابلوی زیبایی از همدلی و وحدت اسلامی را به تصویر کشید.
 وي همچنين با تاکید برلزوم توجه مسئولان به حقوق و جایگاه مردم اظهارداشت: امام خمینی (ره) خدمتگزاری به مردم را از مهم ترین افتخارات خود می دانست و رمز ماندگاری ایشان در قلوب ایرانیان همین تواضع و روحیه خدمتگزاری بود.

حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در پايان افزود: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سرلوحه قرار دادن این بینش امام راحل (ره) می توانند حرکت در مسیر موفقیت رابرای جامعه هموارتر کنند.

 

 

 

شناسه خبری: 29677

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو