آغاز موج جدید فعالیت های فرهنگی در اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29528
ساعت 14:22 سه شنبه 3 تير 1393
یازدهمین جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ستاد ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اروند با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند و مسئولین و روسای ادارات مختلف فرهنگی، آموزشی و ورزشی دو شهر آبادان و خرمشهر در سالن همایش های این سازمان برگزار شد.
سید مرتضی نعمت زاده، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری گفت: گسترش جغرافیایی منطقه آزاد اروند به دنبال خود توسعه در زیر ساختهای فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه به ویژه آبادان و خرمشهر  را نیز در بر می گیرد و این سازمان در راستای اهداف و سیاستهای آبادانی و رشد به خصوص در بخش های فرهنگی و مقوله مرتبط با آن ، با هدف حمایت مادی و معنوی از بدنه فرهنگی و اجتماعی منطقه کار خود را آغاز کرد.

برگزاری جلسات مختلف با متولیان فرهنگی و آموزشی دو شهر آبادان و خرمشهر آغازی مستمر و پویا برای اقدامات بزرگ و خدمات ارزنده به اقشار اجتماعی به ویژه نوجوانان و جوانان  دو شهر است. لذا ستاد ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اروند، یازدهمین جلسه خود را با محوریت پرکردن اوقات فراغت و ساماندهی فرهنگی جامعه اروند با حضور روسای آموزش و پرورش، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر بخش های فرهنگ ی آموزشی و ورزشی منطقه برگزار کرد.
وی در خصوص جزئیات این جلسه افزود: تشکیل کمیته های مجزا و با محوریت و موضوع فعالیت مختلف از جمله قرآنی، فرهنگی، هنری، تربیت بدنی، آموزشی، روابط عمومی و اطلاع رسانی، کارآفرینی، ارزیابی و فعالیت های فوق برنامه، اردویی و گردشگری، پشتیبانی و مالی، سلامت و در آخر بانو حاصل این جلسه بوده که مسئولان و روسای ادارات مختلف دو شهر و این سازمان، متولیان در کمیته هستند.
سید مرتضی نعمت زاده در خصوص اهداف تشکیل کمیته ها گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش مقوله ای ست که مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت های فرهنگی به آن تاکید ویژه دارند و ما نیز در این چارچوب و مبنا، کار فرهنگی را در اروند آغاز می کنیم. لذا با توجه به اهمیت موضوع ما توانستیم همزمان با میلاد مبارک مهدی موعود (عج) در نیمه شعبان، در مراسم نمادینی  و با حضور بیش از 2000  از نوجوانان و جوانان اروند که در پارک معلم آبادان برگزار شد، 300 پایگاه فعالیت های پراکنده اوقات فراغت را شناسه نامه دار کنیم و در همین روز نیز کلیه پایگاه های مذکور کار خود را آغاز کردند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در روز سه شنبه مورخ 3 تیرماه سال جاری نشستی خبر در همین خصوص در سالن همایشهای سازمان به منظور معرفی و گزارش از فعالیت های ستاد اوقات فراغت برگزار خواهد شد.





گالری تصاویر

شناسه خبری: 29528

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو