توسعه فضاهاي فرهنگي در کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29478
ساعت 15:51 سه شنبه 27 خرداد 1393
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، این سازمان از طرح ها وفعاليت هاي بخش خصوصي برای توسعه فرهنگي كيش استقبال مي كند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی اصغر مونسان با اعلام آمادگي برای تعامل با بخش خصوصی و ساخت فضاهاي فرهنگي جديد گفت: از فعالیت بخش خصوصي به عنوان مجري طرح هاي نوین و ساخت و توسعه اماكن فرهنگي استقبال می کنیم.
وی با تاكيد براهميت ساماندهي فضاهاي فرهنگي از جمله فرهنگسرا ها ،کتابخانه ها و سالن های سینما گفت : بازنگري شرایط فعالیت این اماکن فرهنگی ، استفاده بهينه از فضاهاي موجود وپيشگيري از موازي كاري ، گام نخست سازمان منطقه آزاد كيش درتوسعه  و رونق فعالیت های فرهنگي اين جزيره است.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش همچنين از اختصاص 50 درصد از درآمدهاي حاصل از شهرسازي به توسعه فضاهاي فرهنگي و50 درصد به اجراي طرح هاي فرهنگي در جزیره کیش خبرداد و تصریح كرد : با تنوع خدمات ارائه شده در این اماکن و نوآوری و خلاقيت می توان درزمينه ايجاد اشتغال و در آمدزایی  بخش هاي فرهنگي نیز  طرح ها ی نوینی را اجرا کرد که بخشی از نیازهای فرهنگی ساکنان را نیز تامین کند.
برگزاري برنامه هاي متنوع آموزشی ، به كارگيري نيروهاي متخصص ، توسعه امكانات وارتقاء كيفيت خدمات مراكز فرهنگي آموزشي براي بهره گيري بهتر ساكنان ، از ديگر موارد مورد تاكيد وتوجه مهندس مونسان درخصوص توسعه فرهنگي جزيره كيش است.




شناسه خبری: 29478

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو