صدور کارت شهروندی ارزش گذاری برای مردم است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29408
ساعت 08:26 شنبه 24 خرداد 1393
امام جمعه شهرستان بندرانزلي گفت:صدور كارت شهروندي ارزش گذاشتن به شخصيت ساكنان محدوده منطقه آزاد انزلي است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویزه اقتصادی، حجت الاسلام سيد داود موسوي امام جمعه شهرستان بندرانزلي در مراسم رونمايي از كارت شهروندي منطقه آزاد انزلي با بيان اينكه منطقه آزاد انزلي مي تواند قطب اقتصادي شمال كشور شود، اظهار داشت: با توجه به اقدامات متعدد صورت گرفته در اين منطقه مي توان تصريح كرد كه منطقه آزاد انزلي در حال نشان دادن الگوي موفقي از مديريت و عملكرد است.
وي صدور كارت شهروندي منطقه آزاد انزلي از سوي اين سازمان را اقدامي بسيار بزرگ ارزيابي و اظهار اميدواري كرد كه اثرات اين اقدام بزرگ براي مردم بركت داشته باشد.
امام جمعه انزلي صدور كارت شهروندي را ارزش گذاشتن به شخصيت ساكنان محدوده منطقه آزاد انزلي عنوان و گفت: اين استان از نعمت داشتن منطقه آزاد با اثرات و نعمات بسيار زياد برخوردار است كه با روحيه جهادي و عزم مديران آن گام‌هاي بزرگي در اين منطقه را مشاهده مي كنيم.
حجت الاسلام سيد داود موسوي تحقق برنامه‌هاي منطقه آزاد انزلي را منوط به وجود عزم همگاني اعلام و متذكر شد: با توجه به مزايا، ويژگيها و عملكرد، منطقه آزاد انزلي موجب سربلندي و استقلال استان گيلان است.
امام جمعه انزلي با بيان اينكه گيلان با برخورداري از منطقه آزاد به سمت توسعه و شكوفايي پيش مي‌رود، گفت: با دورنمايي كه از عملكرد مديران منطقه آزاد انزلي مشاهده مي‌شود، ترديدي نيست كه با اجراي برنامه‌هاي توسعه‌اي، منطقه آزاد انزلي مي‌تواند قطب اقتصادي شمال ايران تبديل شود.
وي با اشاره به فرا رسيدن نيمه شعبان، اين ماه را ايام شادي ‌بخش اعلام و افزود: ميلاد با سعادت حضرت امام حسين(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت علي‌اكبر(ع) ويژگي اين ماه را مضاعف كرده و نيز ميلاد منجي عالم بشريت كه نقطه اوج شاديهاي اين ماه عظيم الشأن است.
حجت الاسلام سيد داود موسوي با بيان اينكه ظهور منجي عالم بشريت وعده تمام انبياء و اولياء خداوند است افزود: قرار است در عرصه‌اي كه ظلم بر همه جا گسترده شده و هيچكس به داد مظلوم نمي‌رسد و ظلم پايه‌اش را بر همه انسان‌ها گسترانده است، با عدل مهدي موعود به اين ظلم‌ها پايان داده شود.
سيد ضياء الدين شفيعي معاون فرهنگي هنري اجتماعي گردشگري سازمان منطقه آزاد انزلي نيز در اين مراسم ضمن قدرداني از مديرعامل و پرسنل اين سازمان در زمينه اجرايي نمودن كارت شهروندي، به بيان سابقه اي از روند اجراي اين پروژه پرداخت و افزود: اعطاي كارت شهروندي اعتبار دادن به ساكنين، كاركنان، شاغلين و فعالان اقتصادي در منطقه نيست، اعتبار گرفتن از آنهاست براي شروع يك دوره مديريت متفاوت و سربلند.




شناسه خبری: 29408

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو