اجرای بزرگترین مراسم نور افشانی کشور در جزیره کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29390
ساعت 11:46 چهارشنبه 21 خرداد 1393
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز جشنواره های تابستانه کیش خبر داد و گفت: مجموعه جشنواره‌های تابستانه کیش همزمان با نیمه شعبان به صورت رسمی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی اصغر مونسان با بیان اینکه جشن نیمه شعبان یکی از مهمترين اعیاد مذهبی کشور به حساب می آید، ادامه داد: امسال نیز سازمان مناطق آزاد برای کیشوندان و گردشگران جزیره برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای را در نظر گرفته است.
مونسان با اشاره به اینکه برگزاری جنگ‌های متعدد و شاد و اجرای بزرگترین برنامه آتش‌بازی جزیره در 6 منطقه از جمله برنامه‌های شاد و مفرح نیمه شعبان در جزیره زیبای کیش است، افزود: علاوه بر راه اندازی کارناوال شادی در جزیره کیش در شب نیمه شعبان، درشکه عروسک‌ها نیز در جزیره حرکت می کند تا فضای شاد و مفرحی را برای کیشوندان و گردشگران به وجود آورد.
وي در مورد فعاليت هاي سازمان منطقه آزاد كيش در حوزه زیباسازی گفت: نصب 6 طاق نصرت به همراه جانمايي پوسترها و بنرهایی ویژه نیمه شعبان در معابر اصلی از جمله کارهای انجام شده به مناسبت این عید بزرگ است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه همزمان با برگزاری مراسم قرعه‌کشی روزانه در کیش، یک مراسم قرعه کشی ویژه نیز به مناسبت نیمه شعبان برگزار خواهد شد، ادامه داد: افراد با ارسال پیامک حاوي کلمه "کیش" به شماره 6122 می توانند در مراسم قرعه کشی شرکت کرده و به 12 نفر از برندگان بلیت تور سه روزه سفر به جزیره به همراه دو عضو خانواده هدیه داده می شود.
این مراسم قرعه کشی به مدت 11 شب ادامه دارد.



شناسه خبری: 29390

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو