تقدیر از توسعه گردشگری حلال در کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29325
ساعت 16:32 پنج‌شنبه 15 خرداد 1393
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کیش تاکید کرد: توسعه گردشگری حلال یکی از حلقه‌های مفقوده صنعت گردشگری در ایران است و جای تقدیر دارد که سازمان منطقه آزاد کیش در توسعه و رواج گردشگری حلال پیش‌قدم شده است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حضرت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی که برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به جزیره کیش سفر کرده است با بیان اینکه در قرآن نیز آیات زیادی در خصوص سفر وجود دارد، گفت: گردشگری حلال دقیقا همان تاکیدی است که در کتاب آسمانی قرآن به آن اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه سفر باعث ارتقاء اخلاق، تربیت و تکامل انسان‌ها می شود، افزود: اجرای برنامه‌های گردشگری در جزیره کیش که باعث حضور و استقبال گردشگران کشورهای مسلمان به ویژه گردشگران کشور عراق به جزیره زیبای کیش می‌شود؛ اقدام و برنامه‌ای بسیار پسندیده است که خوشبختانه سازمان منطقه آزاد کیش در اجرای این برنامه اسلامی گام‌های مثبتی را برداشته است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین ماهیت‌های گردشگری حلال عدم آلوده شدن گردشگران به گناه است، یادآور شد: توسعه این شیوه گردشگری  در ایران و به ویژه جزیره کیش باعث می‌شود تا سفر بر پایه موازین اسلامی که در کتاب آسمانی قرآن نیز به آن اشاره شده انجام شود.
وی با تاکید بر تداوم برنامه‌ریزی در جهت توسعه گردشگری حلال در کیش بیان کرد: در کنار روش‌هایی که برخی از کشورهای همسایه برای جذب گردشگر به کشورهای خود دارند که باعث آلوده شدن گردشگران به گناه می‌شود، توسعه گردشگری حلال می‌تواند شیوه‌ای جدید برای گردشگران مسلمان به کشور به ویژه جزیره کیش باشد.





آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو