ضرورت برنامه ریزی بلند مدت برای مسائل فرهنگی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29324
ساعت 15:47 پنج‌شنبه 15 خرداد 1393
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی گفت:توجه، نگاه و برنامه ریزی در مسائل و برنامه های فرهنگی آن هم به صورت "بلند مدت" می تواند آثار و نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی زم در نشستی با معاون و مدیران معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن بررسی برنامه ها و افق های آینده این معاونت برای نیل به شرایط مطلوب، با بیان اینکه هنر تلاشی است برای غلبه فطرت آدمی بر طبیعت او،  اظهار داشت: در مسائل فرهنگی باید کیفیت بر کمیت ارجح باشد زیرا فطرت انسان کیفیت پذیر و عمق پذیر بوده درحالیکه طبیعت آدمی غفلت پذیر، زودگذر و روزمره است.
محمدعلی زم خواستار وجود نگاه جامع به مسائل فرهنگی شد و روزآمد شدن و تقویت مداوم بنیه و دانش مدیران فرهنگی را از الزامات توسعه فرهنگی ارزیابی کرد.
حجت الاسلام محمد علی زم با تأکید بر بلند مدت بودن نگاه به مسائل فرهنگی افزود: در مسائل و برنامه های فرهنگی وجود نگاه کوتاه مدت اشتباه است، گرچه باید در کوتاه مدت کار فرهنگی انجام داد، اما نگاه و برنامه ریزی باید بلند مدت باشد چون آثار و نتایج برنامه های فرهنگی در بلند مدت بروز پیدا می کند.
در این نشست سیدضیاء الدین شفیعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با ارائه گزارش عملکردی از حوزه های فعالیت چهارگانه معاونت متبوع خود برنامه ها و چشم اندازهای این معاونت را ترسیم و ظرفیتهای منطقه آزاد انزلی را در این زمینه ها تشریح کرد.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین زم معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد به همراه رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایش خیابانی " آسمان مردان" دیدن کرد.





آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو