با حضور حجت الاسلام زم/ اجرا نمایش خیابانی آسمان مردان در انزلی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29322
ساعت 13:14 پنج‌شنبه 15 خرداد 1393
به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، نمایش خیابانی "آسمان مردان" در نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، این نمایش که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی زم معاون فرهنگی دبیرخانه شورا و رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اجرا شد روایت کننده دلتنگی های دو رزمنده در فراق امام خمینی (ره) است. 
هم چنین به مناسبت این ایام کاروانی متشکل از کارکنان سازمان منطقه آزاد انزلی و اهالی روستاهای محدوده منطقه برای شرکت در مراسم بزرگداشت امام (ره) به مرقد مطهر آن حضرت عزیمت کردند.
برگزاری آیین شعرخوانی " آفتاب در محاق" مراسم سوگواری امام راحل با سخنرانی امام جمعه انزلی ، اهداء بسته های فرهنگی ـ تبلیغاتی به اعضای کاروان های اعزامی و توزیع ویژه نامه "یاد ایام" مشتمل بر معرفی ابعاد معنوی و فرهنگی زندگی حضرت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد از جمله برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت این ایام است.
ایجاد ایستگاه های صلواتی در محدوده منطقه، نصب پرچم های سیاه عزاداری، بنر تسلیت و گرامیداشت این ایام در محدوده و مسیرهای مواصلاتی منطقه از دیگر این برنامه ها است.




آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو