برگزاری پنجمین نشست شورای راهبردی ورزش مناطق آزاد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29321
ساعت 16:40 سه شنبه 13 خرداد 1393
پنجمین نشست شورای راهبردی ورزش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی زم معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی،  در این نشست که با حضور اکثریت اعضای این شورا و به دبیری بیژن شیری تشکیل شد، ابتدا گزارشی درباره تصمیمات جلسات قبل در مورد تعریف شورا، مأموریت¬های شورا بر اساس منشور فرهنگی سازمان، تقسیم¬بندی فعالیت¬های ورزشی مورد نیاز در مناطق و شناسنامه ورزش مناطق ارائه شد و بخشی از گزارش سفرهای انجام شده به دو منطقه آزاد ارس و کیش نیز ارائه شد.
سپس حجت الاسلام والمسلمین زم معاون فرهنگی دبیرخانه شورا در مورد جایگاه راهبردی شورای ورزش برای تعیین سیاست های کلان ورزشی ونظارت بر اجرای برنامه ها به منظور ثمر بخشی بیشتر و لزوم بهره گیری از ظرفیت های موجود در مناطق آزاد تجاری و اقتصادی نکات اساسی را مطرح کردند و اعضا خواستند در خصوص توسعه کمی و کیفی ورزش خصوصاً در قالب ورزش همگانی برنامه های لازم را مبتنی بر اصول علمی مدیریتی و تخصصی ارائه کرده و به مسئولان ورزشی مناطق مساعدت کنند.
در ادامه این نشست با تصویب اعضای شورا برنامه حضور مسئولان ورزش مناطق در شورای راهبردی ورزش تنظیم و برنامه های پیشنهادی برای ورزش در مناطق آزاد در ماه مبارک رمضان تعیین شد.





شناسه خبری: 29321

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو