ساماندهی و توسعه کیفی فعالیت هنرمندان در کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29295
ساعت 05:53 دوشنبه 12 خرداد 1393
مدیر فرهنگی و آموزشی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید برتوسعه و استاندارد سازی مراکز فرهنگی و کیفی سازی برنامه ها گفت : ساماندهی حوزه کیفی کار هنرمندان در جزیره کیش در دستور کار است.


به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، علیرضا فاطمیان پور با تاکید بر ایجاد فضای تفریحی مناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی برای کیشوندان اضافه کرد: سال 93 توجه ویژه ای به برنامه های میدانی خواهد شد.
وی در مورد نامگذاری سال 93 به نام فرهنگ و اقتصاد از سوی رهبرمعظم انقلاب و توجه به آن در جزیره کیش اظهار داشت : آنچه که تا به امروزدر قالب برنامه های فرهنگی برای سال 93 این منطقه تدارک دیده ایم در نوع خود بی نظیر است و تلاش داریم توجه ویژه ای به توسعه کیفیت کار هنرمندان جزیره انجام دهیم .
فاطمیان پور با بیان اینکه مراکز فرهنگی را به عنوان پایگاه های اصلی ارتباط با مخاطبین ثابت درجزیره کیش پالایش می کنیم گفت : امسال ضمن توسعه و استاندارد سازی مراکز فرهنگی به کیفیت و تنوع برنامه ها نیز توجه ویژه ای داریم .
وی با تاکید بر اینکه برنامه های فرهنگی در دو بخش کوتاه و بلند مدت به اجرا در خواهد آمد اضافه کرد :
برای مناسبت های کوتاه مدت تولیدات متنوعی را در دستور کار داریم و در برنامه های بلند مدت که با فاصله و در طول زمان رخ خواهد داد قطعا آثار آن نیز در بلند مدت مشهود خواهد بود.
فاطمیان پور شاخص ترین برنامه امسال را ساماندهی و توسعه حوزه کیفی کار هنرمندان عنوان کرد و ادامه داد : مطابق آن ، برنامه های مستمر و کاملی در طول سال به اجرا در خواهد آمد ، ایجاد پاتوق های متعدد هنری و کار گاه های آموزشی متفاوت و متنوع از آن جمله است .
وی در ادامه گفت: توجه به حوزه مشاوره گروهی و فردی با حضور کارشناسان کشوری در حوزه های مختلف و تخصصی ، تولید آثار و محصولات فرهنگی و هنری فاخر نیزدر دستور کار قرار دارد.

راه اندازی مدرسه تئاتر کمدی در جزیره کیش
مدیر فرهنگی و آموزشی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری برنامه های متنوعی خواهیم داشت گفت : توسعه حوزه تئاتر به ویژه تئاتر کمدی یکی از برنامه های جدی ما است که در این زمینه با یکی از چهره های مطرح مذاکراتی انجام شده تا در جزیره اسکان یافته و مدرسه تئاتر کمدی را راه اندازی کنیم .
وی اضافه کرد : در آینده نزدیک مکتب هنری کیش را در حوزه موسیقی ، تئاتر ، صنایع دستی و سایر هنرها راه اندازی خواهیم کرد.




شناسه خبری: 29295

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو