برنامه های کیش برای تحکیم بنیان خانواده

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29269
ساعت 13:52 شنبه 10 خرداد 1393
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش بر لزوم پركردن اوقات فراغت زنان و برگزاري برنامه هاي متنوع و منسجم آموزشي و تفريحي در راستاي تحكيم بنيان خانواده تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علي اصغر مونسان به همراه بهي زادي مديرعامل شركت سرمايه گذاري و توسعه كيش و حسين محبيان مشاور مديرعامل و مدير كل حراست اين سازمان از بخش هاي مختلف مركز امور زنان و روند فعاليت هاي اين مركز بازديد كرد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش از نزديك چگونگي آموزش در مهدهاي كودك و كلاس هاي آموزشي كودكان اين مركز را مورد ارزيابي قرار داد و دستور ايجاد سايه بان براي پارك بازي كودكان و ايجاد فضاي سبز در محوطه بيروني ساختمان امور زنان را به مديرعامل شركت سرمايه گذاري و توسعه كيش ابلاغ كرد.
در جريان اين بازديد، كودكان خردسال نيز يكصدا با خوشامدگويي به مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، آموخته هاي خود را در قالب شعر با صداي بلند بيان كردند.
مونسان در جريان بازديد از مهد كودك امور زنان كيش با بيان اين كه اين روزها مهد ها  نقش بسزايي در مسیر تربیت کودک و آشنايي آنان با فرهنگ ايراني و اسلامي به عهده دارند، از رياست مركز امور زنان كيش خواست به شاخصه هاي تعداد کودک در یک مکان واحد، نسبت مراقب به کودک، آمادگی تحصیلی مربي و تعهد شخصی وي به یادگیری و مراقبت کردن از كودك را كه جزو ویژگی‌های یک مهدکودک خوب و مناسب محسوب می‌شود، همواره مد نظر داشته باشد.
در حال حاضر امور زنان كيش داراي سه مهد مي باشد و علاوه بر برنامه ها و كلاس هاي مهد، كلاس هاي موسيقي، زبان انگليسي، نقاشي،سفالگري، مهارت هاي زندگي ( كلاس آشبزي و شيريني پزي )، كلاس خلاقيت با رايانه و كلاس هاي متنوع هنري، علمي براي ساير كودكان نيز در نظر گرفته شده است.
همچنين مهندس مونسان از كلاس هاي آموزشي سفالگري، قالي بافي، نقاشي و رايانه مديريت امور زنان بازديد كرد و از نزديك روند برگزاري اين كلاس ها را مورد ارزيابي قرار داد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: تفاوت در روحیات زنان و مردان، گاه نیاز به ایجاد برنامه‌های ويژه براي پر كردن اوقات فراغت زنان دارد و از اينرو اجرای طرح‌هایی متناسب با خواسته‌های واقعی زنان در دستور كار اين سازمان است و در همين راستا از برنامه هاي مديريت امور زنان براي پركردن اوقات فراغت زنان و برگزاري برنامه هاي متنوع و منسجم آموزشي و تفريحي  در راستاي تحكيم بنيان خانواده حمايت خواهيم كرد.
همكاري معاونت ها و واحد هاي مختلف سازمان منطقه آزاد كيش جهت پشتيباني و تسريع در فعاليت امور زنان كيش نيز از تاكيدات مهندس مونسان بود تا  گام هاي موثري در ارتباط با برنامه ريزي لازم براي پر كردن اوقات فراغت  و ارائه خدمات متنوع آموزشي به آنان برداشته شود.
اداره امور زنان وابسته به سازمان منطقه آزاد كيش است.




شناسه خبری: 29269

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو