تصویب منشور یکساله فرهنگی، هنری، اجتماعی و گردشگری ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29203
ساعت 12:55 يکشنبه 4 خرداد 1393
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: پیرو برگزاری ششمین نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد در ارس، برنامه های یکساله معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس تصویب نهایی شده و ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بهرام سرمست با اعلام این خبر افزود: در گردهمایی مدیران و معاونین حوزه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد در ارس که برای نخستین بار صورت گرفت طرح و برنامه تدوین شده برای سالجاری براساس منشور فرهنگی اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد که به تصویب دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد رسیده است تصویب نهایی شده و ابلاغ شد.
سرمست پتانسیل های گسترده منطقه آزاد ارس در حوزه های فرهنگی و گردشگری را مورد تاکید قرار داد و گفت: فرهنگ زیربنای توسعه جوامع پیشرفته امروز محسوب می شود و دولت ها و نهادهای ذیربط با سرمایه گذاری های کلان در این زمینه توانسته اند از ذخایر ارزشمند فرهنگی، هنری، گردشگری و اجتماعی خود به خوبی بهره مند شوند.
وی گفت: تبیین سیاست های جدید معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد، بررسی ایده های نوین برای ارتقاء جایگاه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد در سازمان ها و تبادل تجربیات مناطق آزاد با الگوگیری از عملکرد ارس در زمینه جذب و ارایه خدمات گردشگری در ایام نوروز و یافتن راهکارهای سازنده برای ایجاد تعامل در بین مناطق آزاد از اهم اهداف در ششمین نشست مدیران و معاونین در ارس بود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس با اشاره به کسب رتبه نخست جذب گردشگر منطقه آزاد ارس در ایام نوروز در بین مناطق آزاد ایران گفت: اعضای شرکت کننده در این نشست طی حضور دو روزه از محدوده های منطقه آزاد ارس بازدید کردند.
سرمست افزود: کارگروه های چهارگانه برای بهره مندی بیش از پیش از ظرفیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و گردشگری در بین مناطق هفت گانه در منطقه آزاد ارس برگزار شد.
وی گفت: بزودی برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای منشور فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری و گردشگری مناطق اعلام خواهد شد.




شناسه خبری: 29203

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو