منطقه آزاد اروند وظیفه خود می داند که نیاز مردم در برگزاری جشن ها را پاسخ دهد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28879
ساعت 10:21 پنج‌شنبه 4 ارديبهشت 1393
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند برگزاری جشن ها را موجب شادی و نشاط جامعه خواند و گفت: منطقه آزاد اروند وظیفه خود می داند که نیاز مردم در برگزاری جشن ها را پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، سید مرتضی نعمت زاده افزود: جشن های اعیاد و مناسبت ها فرصتی برای جبران دغدغه های روزانه مردم هستند.
وی با اشاره به حدیثی مبنی بر اینکه شیعیان باید در شادی اهل بیت شاد و در غم آنها اندوهگین باشند گفت: تعادل شادی و غم باید در جامعه حفظ شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند افزود: سازمان منطقه آزاد اروند همزمان با برگزاری برنامه های شاد در سطح منطقه، فضای فرهنگی مناسبی را برای آموزش های اجتماعی به مردم ایجاد می کند.
نعمت زاده از برگزاری برنامه های شب های اروند خبر داد و افزود: این برنامه ها در آینده نزدیک در جزیره مینو و حاشیه اروند صغیر برگزار می شوند.
وی بخش های مختلف این برنامه های شاد را ورزشی، هنری، فرهنگی، قرآنی، دینی و احکام خواند و گفت: این برنامه ها با رویکرد سرگرمی های سازنده، مفید و آموزنده تدوین می شوند و به کشف استعدادهای شهروندان کمک می کنند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند اضافه کرد: تلاش بر این است که نیازهای روحی و معنوی شهروندان در برنامه های شاد و مفرح تامین شوند.
جشن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) به همت سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانداری های آبادان و خرمشهر و سایر دستگاه های اجرایی به مناسبت هفته زن در این شهرستان ها برگزار و مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت.


شناسه خبری: 28879

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو