راه اندازي آبنماي اينتر اكتيو در پارك شهر كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28731
ساعت 17:44 شنبه 23 فروردين 1393
آب نماي اينتراكتيو و تونل آبي پارك شهر كيش راه اندازي شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اين آب نما  با هدف افزايش جاذبه هاي گردشگري و فراهم كردن فضاي شادي براي خانواده ها در فضايي به وسعت 400 متر مربع در پارك شهر كيش نصب شد.
استفاده از 24 دستگاه جامپينگ جت با قابليت قطع و وصل آب ، توليد نورو ايجاد تونل آبي ووجود آبنماي زيرسطحي امكان حضور افراد به ويژه كودكان را در محيط آبنما فراهم مي كند و افراد با عبور از تونل ابي در هواي گرم جزيره كيش لحظات شادي را تجربه مي كنند.
لازم به ذكر است اين آبنما به گونه اي طراحي شده است كه با امكان كنترل تك تك پمپ ها و چراغهاي LED و جامپينگ جت ها مصرف انرژي به ميزان قابل توجهي كاهش مي يابد ، بادسنج و روش كنترل اتوماتيك ارتفاع فواره ها نيز از هدررفت آب جلوگيري مي كند.
بر اساس اين گزارش در ساخت اين آبنما از 74 دستگاه پمپ مستغرق و50 دستگاه چراغ LED كف خواب با كنترلDMX  و با قابليت توليد 16 ميليون رنگ استفاده شده و  سيستم محافظ جان نصب شده درآن امنيت كامل آبنما را تضمين مي كند.
استفاده از سيستم فيلتراسيون حرفه اي با قابليت حفظ كيفيت محيط قليايي و شفافيت آب و پيشگيري از جرم گرفتگي تجهيزات ، سيستم ضد عفوني كننده آب با اشعه uv ، دستگاه كنترل سطح آب براي تزريق خودكار آب به حوضچه و جلوگيري از راه اندازي آبنما در مواردي كه به هر دليل سطح آب كافي نباشد ،  بهره گيري از روش مديريت هوشمند عملكرد آبنما براي اجراي برنامه زمانبندي خودكار روزانه ، هفتگي و سالانه از ديگر مزيت هاي آبنماي اينتراكتيو پارك شهر كيش است.

شناسه خبری: 28731

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو