حضور گردشگران در روز طبيعت در منطقه آزاد انزلي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28695
ساعت 14:37 پنج‌شنبه 14 فروردين 1393
گردشگران روز ملي طبيعت را در منطقه آزاد انزلي گرامي داشتند و با استفاده از امكانات موجود در بزرگترين طرح ساحلي و گردشگري استان و تسهيلات ارائه شده از سوي اين سازمان، لحظات خوش و مفرحي را در كنار خانواده خود گذراندند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، منطقه آزاد انزلي در روز طبيعت ميزبان گردشگران زيادي از شهرهاي مختلف كشور بود كه به همراه خانواده هاي خود اين روز را در محدوده فاز تجارت و گردشگري منطقه سپری کردند. ده ها هزار مسافر و گردشگر در روز سيزدهم فروردين از ساعات ابتدايي صبح وارد منطقه شده تا با حضور در اماكن گردشگري و تجاري، روز طبيعت را گرامی داشتند.همچنين مراكز خريد و مجتمع هاي تجاري در منطقه آزاد انزلي با ارايه اجناس در قالب كالاي همراه مسافر از استقبال قابل توجهي برخوردار بوده اند.
اين سازمان كه از هفته‌ها قبل خود را آماده پذيرايي از مسافران نوروزي كرده بود، در اين روز نيز با بسيج همه واحدها و امكانات، تمام سعي خود را به‌كار بست تا مسافران و گردشگران روز خوشي را در اين منطقه سپري كنند. در اين روز افزون بر ۱۰۰ نفر از مديران و پرسنل سازمان در كميته هاي فرهنگي،اقتصادي، راهور و انتظامي، پشتيباني، خدمات عمومي و عمراني، امداد ونجات، اطلاع رساني و ارزيابي عملكرد در قالب ستاد خدمات سفر منطقه، مشغول خدمات رساني تمام وقت به گردشگران بودند.
فعالیت ستاد خدمات سفر منطقه آزاد انزلی، در محدوده فاز تجاري-گردشگري این منطقه باهدف راهنمايي و ارائه خدمات سريع و همه جانبه به مسافرين محترم، ساخت تنديس هاي مشاهير گيلان در باغ مجسمه منطقه آزاد انزلي در كنار توزيع ۵۰۰۰ جلد كتاب « نقاشي و خاطرات من در بندرانزلي»، به منظور آشنايي خانواده ها و خردسالان با جاذبه هاي گردشگري منطقه و استان، حضور خبرنگاران شبكه هاي صدا و سيما و توزيع نقشه گردشگري گيلان و منطقه از جمله اقدامات فرهنگي و اطلاع رساني ستاد سفر سازمان منطقه آزاد انزلي براي ايجاد لحظاتي متفاوت براي مسافرين محدوده اين منطقه است كه مورد توجه مسافرين قرار گرفت.
بنابراين گزارش گسترش فضاي طرح ساحلي، افزايش فضاي سبز محدوده منطقه، نورپردازي و ساخت
۲۶ آلاچيق جديد و مدرن در طرح ساحلي و نوسازي آلاچيق ها، افتتاح پروژه راه انحرافي تقاطع غير همسطح به منظور رفع مشكل ترافيكي سالهاي گذشته گردشگران ورودي، بازسازي سرويس هاي بهداشتي و مبلمان شهري محدوده اين منطقه و بهسازي پاركينگ محدوده فاز تجارت منطقه آزاد انزلي، بخشي از اقدامات و تمهيدات انجام شده از سوي اين سازمان به منظور تأمين آسايش بيشتر گردشگران ورودي به مجموعه طرح ساحلي و محدوده فاز تجارت اين منطقه را شامل مي شود.

شناسه خبری: 28695

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو