24 هزار بسته فرهنگی میان خانواده های گردشگر نوروزی در کیش توزیع شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28684
ساعت 13:52 چهارشنبه 13 فروردين 1393
سرپرست مدیریت فرهنگی و آموزشی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش از توزیع 24 هزار بسته فرهنگی میان خانواده های گردشگر نوروزی در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سید علیرضا فاطیمان پور افزود: این بسته های فرهنگی شامل دو محصول تولید شده برای عرضه میان گردشگران و مسافران نوروزی که به این جزیره سفر کردند، بوده است.
وی تاکید کرد: 12 هزار بسته فرهنگی کودکانه شامل کتاب جزیره مهربانی، داستان، نقشه اماکن دیدنی و تفریحی جزیره، تخته وایت برد و ماژیک ویژه طراحی است که بعنوان هدیه نوروزی منطقه آزاد کیش میان کودکان مهمان توزیع شد.
فاطیمان پور اظهار کرد: همچنین 12 هزار بسته فرهنگی ویژه خانواده های مهمان نوروزی نیز شامل کتاب شیوه زندگی، مجموعه کارت های با مضامین زندگی شیرین، مباحث دینی و مهارت های زندگی بوده است.
به گفته وی، این بسته های فرهنگی در ترمینال ورودی فرودگاه، بندرگاه، اسکله تفریحی و اتوبوس کارنوال سیار کتاب در میان مهمانان و گردشگران نوروزی توزیع شده است.
وی یادآور شد: هم اکنون در حال آماده سازی مکانی برای ایجاد خانه ایرانی در پارک سیمرغ هستیم که براساس معماری ایرانی و اسلامی ساخته می شود که امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروزی آماده بهره برداری شود.
این مدیر فرهنگی و آموزشی افزود: در این خانه ایرانی قرار است علاوه بر غرفه عرضه مواد غذایی و غذاهای ایرانی، سبک زندگی ایرانی و زندگی سالم نیز هم بصورت ماکت و هم بصورت زنده برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شود.
فاطیمان پور با بیان اینکه برنامه های متنوع و مختلفی برای ایجاد تحول در حوزه فرهنگی و هنری کیش در سال جدید تدارک دیده ایم، گفت: استقبال مردم کیش، مهمانان و گردشگران نوروزی از برنامه های تعطیلات نوروزی بسیار خوب است.

شناسه خبری: 28684

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو