مسافران نوروزی از سفر به قشم رضایت دارند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28654
ساعت 09:10 دوشنبه 11 فروردين 1393
جمعی از بازاریان و کسبه شهر قشم، رضایت میهمانان نوروزی از سفر به قشم را به تمهیدات و برنامه های خدمات سازمان منطقه آزاد قشم مرتبط دانستند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عبدالحسین جلالی مدیر مجتمع تجاری ستاره قشم گفت: ایجاد زیر ساخت های گردشگری توسط سازمان منطقه آزاد قشم، از مهمترین عوامل اشتیاق مسافرت ها به این جزیره زیبا و آرام می باشد.
وی ادامه داد: سیاست خوب و مدبرانه نماینده عالی دولت تدبیر و امید در سازمان منطقه آزاد قشم فضای تلاش و امید را در بین بازاریان به وجود آورده است.
حسین ابراهیمی مدیر مجتمع  تجاری خلیج فارس نیز در این گفت وگو اعلام داشت:  بهبود خدمات شهری، اقامتگاه های محلی و رفع مشکل آب از عوامل رضایت مسافران و افزایش میزان حضور و اقامت میهمانان نوروزی در جزیره قشم می باشد.
وی افزود: ایجاد امکانات رفاهی و فراهم کردن شرایط سفر دلپذیر در تکرار سفر ، افزایش اقامت مسافران و به نسبت آن بهره مند شدن بازاریان و رونق جزیره تاثیر به سزایی دارد. 
مدیر مجتمع تجاری سیتی سنتر شهر قشم هم عقیده دارد که تعداد میهمانان نوروزی در سال جاری افزایش چشمگیری داشته است.
یحیی روز بهی گفت: تمامی مجتمع های تجاری سعی در ارائه خدمات بهتر و همکاری با سازمان منطقه آزاد در جلب نظر میهمانان نوروزی داشته اند.
وی در ادامه به نشست مسئولان مجتمع های تجاری و بازاریان جزیره با مدیران سازمان منطقه آزاد قشم اشاره کرد و از تمهیدات ایجاد شده در زمینه رفع کلی مشکل آب در تعطیلات نوروزی و ایجاد بسترهای مناسب اقامتی و رفاهی را از طرف سازمان منطقه آزاد قابل تقدیر خواند. 
امید شاهی پور مدیر فروشگاه پوشاک در بازار  پردیس نیز در این گفت وگو از حضور چشمگیر مسافران نوروزی و بالا رفتن میزان فروش کالا در این جزیره ابراز رضایت کرد.
بهروز سرودی مدیر پوشاك فروشی در بازار ستاره همچنین فروش ایام عید را رضایتمند دانست.
رضا فخاری فروشنده فروشگاه پوشاك بچه نیز میزان فروش در نوروز 93 را بهتر از سال گذشته عنوان کرد.
محمد معین وزیری مدیر کفش فروشی هم فروش و حضور میهمانان نوروزی 93 را نسبت به سال گذشته بسیار پر رونق تر دانست.
از آغاز تعطیلات پایان سال تا کنون بیش از 530 هزار نفر گردشگر با سفر به جزیره زیبای قشم در جنوب کشور ضمن بازدید از سایت های بینظیر گردشگری و استفاده از هوای کاملا بهاری قشم، با حضور در بازارها، اقدام به خرید ارزان از این مجتمع های تجاری نموده اند.

شناسه خبری: 28654

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو