تکریم میهمانان نوروزی در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28643
ساعت 11:05 يکشنبه 10 فروردين 1393
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تکریم میهمانان نوروزی در قشم، اولویت اول ستاد هماهنگی خدمات سفر در این منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، شهریار مشیری در بازدید از ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم با بیان این مطلب بر تقویت خدمات نوروزی به میهمانان در این جزیره تاکید کرد.
وی با مطلوب خواندن نوع خدمات صورت گرفته و تحسین تلاش و علاقمندی اعضای کمیته های 13 گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم در خدمت به میهمانان نوروزی بیان داشت: علیرغم 13 روز فعالیت شبانه روزی خوشبختانه در بازدید مستمر از پایگاه های خدمات رسانی در سطح جزیره قشم، نشانی از آثار خستگی در چهره فعالان این ستاد مشاهده نمی شود.
به گفته رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم، با پایان یافتن تعطیلات نوروز 93، در حقیقت کار ما برای آماده سازی ارائه خدمات هر چه بهتر در نوروز 94 آغاز خواهد شد.
وی تاکید کرد: نقطه نظرات ارائه شده میهمانان نوروزی در فرم های نظرسنجی کمیته آمار و اطلاعات، مهمترین فاکتور تصمیم گیری برای برنامه ریزی و فراهم کردن شرایط خدمات در سال آینده خواهد بود.
دکتر مشیری با اشاره به وجود سایت های گردشگری در سطح جزیره به ویژه روستاها گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم با همیاری مردم، باید شرایط مناسبی جهت حضور میهمانان در سطح جزیره قشم به ویژه روستاها را در دستور کار خود قرار دهند.
وی در پایان از اقدامات ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم، همچنین نیروهای بسیج در زمینه اسکان به موقع 20 هزار نفر از مسافران در سالن های سرپوشیده که در زیر باران چند شب گذشته مانده بودند، تقدیر و تشکر کرد.


شناسه خبری: 28643

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو