ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به منطقه آزاد ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28633
ساعت 10:17 شنبه 9 فروردين 1393
همزمان با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی و افزایش بیش از 6 درصدی مسافرت ها در سراسر ایران، منطقه آزاد ارس نیز در روز هشتم تعطیلات نوروزی یکی از پرتردد ترین روزهای خود را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقصتادی، قنبر محرمی رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جلفا از افزایش بی سابقه تردد در مسیر های مواصلاتی منطقه آزاد ارس خبر داد.
رئیس کمیته ترافیک ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد ارس از کاهش سوانح و تخلفات در مسیر های منتهی به ارس خبر داد و گفت: گردشگران ارس همسو با سراسر کشور با کاهش 21 درصدی تخلفات و 13 درصدی تصادفات جاده ای نقش مهمی در آرامش جاده ها داشته اند.
وی با بیان اینکه همه ساله در ایام نزدیک به روز طبیعت تردد ها به سمت منطقه آزاد ارس شدت زیادی پیدا می کند افزود: 8 فروردین از کم سابقه ترین ایام ترافیکی در منطقه آزاد ارس بود طوریکه ترافیک فوق سنگین در مسیر منتهی به ارس و داخل شهر جلفا تا ساعت 11 شب ادامه پیدا کرد.
قنبر محرمی با تاکید بر ضرورت استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی مسافران خودروهای سواری از رانندگان خواست از نشاندن کودکان و خردسالان در صندلی جلوی خودرو پرهیز کرده و هنگام استفاده از تلفن همراه در منتهی الیه سمت راست جاده توقف کرده و پس از اتمام مکالمه به رانندگی خود ادامه دهند.
محرمی تخلفات عمده در رانندگی را خستگی، خواب آلودگی، سبقت و سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ اعلام کرد و از رانندگان خواست با صبر و حوصله بیشتر در رانندگی روزهای شیرین سال نو را با سوانح دلخراش به پایان نرسانند.

شناسه خبری: 28633

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو